اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ با طراحی منحصربه‌فرد در راه است

وال استریت ژورنال از عرضه و انتشار یک اسپیکر هوشمند توسط شرکت سامسونگ خبر داد. این خبر، هم‌زمان با تایید خبر گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شده است.

مشابه با هوم پد، این محصول نیز بر روی کیفیت صدا تمرکز بیشتری از ظرافت صدا دارد. دستیار صوتی این اسپیکر هوشمند Bixby است که با کد LUX شناخته می‌شود. این محصول جدید براساس گفته وال استریت ژورنال، 300 دلار قیمت خواهد داشت و طراحی بسیار منحصربه‌فردی دارد. شکل کلی آن شباهت به یک کاسه توپی دارد که تنها یک پایه در زیر این قسمت گذاشته شده و بدنه اصلی آن درخشان است.

این دستگاه جذاب احتمالا ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز خواهد داشت. یکی از این ویژگی‌ها احتمالا فناوری جدید “انتقال صدا” باشد که با این فناوری، اسپیکر هوشمند، صدا و موسیقی را در جهت و راستای شخصی که به آن گوش می‌دهد، منتشر می‌کند. این ویژگی کیفیت صدا را بالا برده و همچنین بسیار برای پخش باقدرت موسیقی مناسب است.

انتظار می‌رود که این دستگاه جدید هم‌زمان با تاریخ انتشار گلکسی نوت 9، یعنی نهم آگوست، رونمایی شود و کمی پس‌ازآن این محصول نیز به بازار عرضه گردد.

همچنین انتظار همه ما این است که این محصول جدید مانند تمام اسپیکرهای هوشمند استقبال زیادی داشته باشد. قطعا کیفیت پخش موسیقی و بلندگوهای این محصول اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH