گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ با نمایشگر ۷ اینچی اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

طبق یک گزارش در وال‌استریت ژورنال، شرکت سامسونگ کدنام Winner را برای گوشی هوشمند تاشوی خود انتخاب کرده است. این نام‌گذاری یا می‌تواند نشانه اطمینان‌خاطر باشد یا تفکر آرزومندانه شرکت سامسونگ. این دستگاه که مدت‌هاست شایعاتی درباره آن وجود دارد ممکن است با نام تجاری گلکسی ایکس به‌زودی در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس رونمایی گردد.

وال‌استریت ژورنال به تعدادی از مشخصات این هندست که قبلا لو رفته بود اشاره کرده از جمله نمایشگر تاشو ۷ اینچی که وقتی به‌صورت کامل باز شده و به شکل تبلت در می‌آید کل دستگاه را شامل می‌شود. به گفته منبع آگاه این نشریه، صفحه‌نمایش گوشی می‌تواند مانند یک کیف پول از وسط تا شود. در این وضعیت، یک نوار دیسپلی کوچک در یک طرف قسمت بیرونی دستگاه و دوربین‌ها نیز در طرف دیگر آن قرار دارند. طراحی آن، درست شبیه به تصاویری است که از پتنت سامسونگ منتشر شده بود.

هندست قابل انعطاف سامسونگ، برخلاف سایر گوشی‌های تاشو تنها از یک صفحه‌نمایش با قابلیت خم شدن استفاده کرده است. برای مثال، ZTE Axon نیز خم می‌شود اما این دستگاه در واقع از دو صفحه‌نمایش تشکیل شده که به‌وسیله یک مفصل به‌هم وصل شده‌اند. تکنولوژی استفاده شده در گوشی جدید سامسونگ از یک نمایشگر داخلی بزرگ‌تر و یک نمایشگر کوچک‌تر بیرونی استفاده می‌کند که همین امر نیز باعث پیش‌بینی قیمت‌های ۱۵۰۰ دلار و بیشتر برای آن شده است. سامسونگ امیدوار است تا ابتدا از طریق فروش آن به گیمرها و کسانی که رویای داشتن چنین دستگاهی را به‌خاطر نوآوری و دیزاین منحصربه‌فرد آن دارند، کسب درآمد کند. برخی‌ها درباره سایز باتری‌ که احتمالا برای تغذیه چنین محصولی لازم خواهد بود اظهار نگرانی کرده‌اند و این ترس وجود دارد که گوشی بیش از اندازه داغ کند. پیش‌تر در سال ۲۰۱۶، سامسونگ گلکسی نوت ۷  به‌خاطر چندین مورد داغ شدن باتری و انفجار دستگاه، دوبار برگشت خورد و در نهایت نیز از بازار جمع شد.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ تعداد محدودی از این گوشی‌های تاشو را اوایل سال بعد برای ارزیابی تقاضای موجود برای این محصول عرضه نماید و اگر همه چیز خوب پیش رفت، تولید کامل این گوشی را برای نیمه دوم ۲۰۱۹ سفارش دهد. این دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برای شرکت برخوردار است، چراکه آمار بدست آمده نشان‌دهنده کاهش ۲۰ درصدی بین فروش‌های امسال گلکسی اس ۹ و فروش سال گذشته مدل‌های گلکسی اس ۸ است.

وال‌استریت ژورنال همچنین گزارش داده که اسپیکرهای هوشمند مجهز به بیکسبی سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست معرفی خواهند شد، یعنی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹. این اسپیکرها که قیمتی حدود ۳۰۰ دلار خواهند داشت شکلی شبیه به یک کاسه پایه‌دار داشته و با داشتن چراغ‌هایی در بالا به‌عنوان یک موزیک‌پلیر بالارده و پیشرفته عرضه خواهند شد. هرچند قیمت آن کم‌تر از هوم‌پد اپل بوده اما از اکثر مدل‌های اکو آمازون گران‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH