استوری‌های اینستاگرام

سرانجام اینستاگرام به کاربران اجازه داد وضعیت آنلاین بودن دوستان‌شان را ببینند

اینستاگرام به طور رسمی در وبلاگ خود اعلام نمود که از این پس کاربران می‌توانند دوستان آنلاین خود را مشاهده نمایند. شیوه این کار بسیار شبیه مسنجر فیس‌بوک است. برای کاربرانی که فالور شما هستند یا پیش از این در دایرکت با شما صحبت کرده‌اند یک نقطه دایره‌ای سبز رنگ در سمت راست عکس‌شان قرار می‌گیرد که نشان دهنده آنلاین بودنشان است.

اینستاگرام

البته اگر مایل نیستید از این ویژگی استفاده کنید می‌توانید در قسمت تنظیمات این قابلیت را غیرفعال نمایید. در هر صورت اینستاگرام از ایجاد این ویژگی دو هدف را دنبال می‌کند. اول اینکه آنها امیدوارند با این استفاده از این ویژگی بتوانند درصد تعاملات بین کاربران و دوستان را افزایش دهند و بازخورد محتوای به اشتراک گذاشته شده در بین اعضا را بیشتر نمایند.

به علاوه هدف دوم از این قابلیت، بهبود و افزایش میزان چت در بین کاربران در زمان حال و با کم‌ترین اختلاف زمانی ممکن است تا قسمت دایرکت را کاربردی‌تر کرده و نقش آن را در این شبکه اشتراک‌گذاری برجسته‌تر نمایند. در حقیقت معلوم بودن وضعیت فعال بودن کاربران، این اجازه را می‌دهد که در لحظه بتوان با دیگر دوستان ارتباط برقرار نمود. در هر صورت اینستاگرام مایل است تا کاربرانش با دسترسی به این ویژگی زمان بیشتری را در قسمت دایرکت صرف کنند و حتی از آن به عنوان یک پیام‌رسان عمومی استفاده نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH