داک کینگستون، سرفیس پرو را به سرفیس استودیو تبدیل می‌کند

اگر از عاشقان Sufarce Studio هستید ولی قیمت آن برای شما زیاد است، کینگستون داک جدیدی را معرفی کرده که می‌توانید آن را به سرفیس پرو خود متصل کرده و تجربه‌ای نزدیک به سرفیس استودیو داشته باشید.

داک کینگستون با نام SD7000 Dual 4K به شما اجازه خواهد داد تا سرفیس پرو خود را در یک دفتر کار یا در خانه جایگذاری کرده و طراحی قابل توجه و دستگاهی با کاربرد شبیه به سرفیس استودیو را تجربه کنید.
داک کینگستون همچنین امکانات زیادی برای راحتی شما در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به 4 پورت USB از نوع Type A، یک پورت USB Type C، پورت نمایشگر و HDMI اشاره کرد که هردو پورت‌های مربوط به نمایشگر از پشتیبانی 4K بهره خواهند برد. از دیگر امکانات این داک به پورت اترنت و قفل مخصوص کینگستون می‌توان اشاره کرد که از سرقت دستگاه شما جلوگیری می‌کند.
در بالای این داک از یک قسمت آهنربایی استفاده شده که قلم مخصوص سرفیس را در خود نگهداری می‌کند و از سناریوهای وحشتناکی جلوگیری خواهد کرد که نمی‌دانید قلم را در کجا و چه موقع رها کرده‌اید.

رنگ اصلی  SD7000 رنگ پلاتینیومی است که شبیه انتخاب مایکروسافت برای رنگ دستگاه‌های سرفیس است و از این جهت داک شما با سرفیس‌تان ست شده و ترکیبی شیک و یک‌رنگ به وجود خواهد آورد. همچنین از یک لولا برای ارتقا Surface Pro استفاده شده که در نهایت دستگاه شما را همانند یک All in One جلوه می‌دهد.
کینگستون دستگاه خود را در رویداد مایکروسافت که این هفته برگزار خواهد شد، نشان می‌دهد اما تاریخ عرضه‌ آن هنوز مشخص نشده ولی قیمت در نظر گرفته شده برای آن چیزی در حدود 300 دلار خواهد بود که صد البته با محاسبه‌ قیمت دلار در کشورمان صرفه اقتصادی نخواهد داشت. حال اگر بخواهید از یک قفل اپتیکال هم استفاده کنید 30 دلار دیگر برای این ماژول اضافه باید بپردازید‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH