سامسونگ گلکسی واچ با نمایشگر بزرگ‌تر ۱.۳ اینچی تاییدیه FCC را دریافت کرده است

چند روز پیش گزارش شد که ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ، تاییدیه FCC را دریافت کرده‌اند. مدل‌هایی که در این گواهی‌نامه قید شده بود عبارت بودند از SM-R815U برای آمریکا و SM-R815W برای کانادا. حالا امروز گزارش شده است که یک مدل دیگر گلکسی واچ با شماره مدل SM-R805U مجوز رگلاتوری آمریکا را دریافت کرده است. این مدل جدید دارای قابی به قطر ۴۸ میلی‌متر و نمایشگر ۱.۳ اینچی است، در حالی‌که مدل SM-R815 دارای قاب ۴۳.۴ میلی‌متری و صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی بود.

هر دو مدل سامسونگ گلکسی واچ، از باندهای LTE مشابهی پشتیبانی می‌کنند، که این بدین معنی است که مدل بزرگ‌تر با شبکه‌های LTE هر چهار اپراتور اصلی آمریکا نیز سازگار خواهد بود. به‌علاوه، هر دوی آن‌ها دارای قابلیت وای‌فای (استاندارد 802.11b، 802.11g، 802.11n) هستند.

به‌نظر می‌رسد که مدل بزرگ‌تر گلکسی واچ (SM-R805) برخلاف مدل کوچک‌تر (SM-R815) از یک قاب دیگر نیز بهره می‌برد. در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید. همچنین انتظار می‌رود سیستم‌عامل تایزن بر روی این ساعت‌های هوشمند ارایه شود. زمان رونمایی آن‌ها به احتمال زیاد همان تاریخ ۹ آگوست، همزمان با معرفی گلکسی نوت ۹ باشد. زمان عرضه این ساعت‌ها نیز ظاهرا تاریخ ۲۴ آگوست خواهد بود.

گلکسی واچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH