میزو ۱۶ و ۱۶ پلاس گواهی‌نامه 3C کشور چین را دریافت کردند

شرکت میزو چند روز پیش برای گوشی‌های سری میزو ۱۶ پوستری را منتشر کرد. براساس این پوستر به نظر می‌رسد که میزو ۱۶ به‌همراه میزو ۱۶ پلاس به‌طور رسمی در تاریخ  ۸ آگوست امسال رونمایی خواهند شد. گزارش جدید دیگری نشان می‌دهد که اخیرا دو مدل میزو توانسته‌اند گواهی‌نامه 3C کشور چین را دریافت کنند. شماره مدل این دو گوشی M882Q و M892Q است که گفته می‌شود همان میزو ۱۶ و میزو ۱۶ پلاس هستند. هر دو مدل مجهز به فناوری شارژ سریع میزو 15 UP1220S بوده و توان شارژ سریع تا ۲۴ وات را دارند.

پیش‌تر، هوانگ چانگ (Huang Zhang)، موسس شرکت میزو، گفته بود که این دستگاه‌ها اولین گوشی‌های میزو با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر خواهند بود. میزو ۱۶ و میزو ۱۶ پلاس از صفحات نمایش امولد ساخت سامسونگ بهره می‌برند. انتظار می‌رود که این هندست‌ها بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه و نسبت تصویر ۱۸:۹ داشته باشند.

درباره سخت‌افزار این دستگاه‌ها، پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در کنار یک رم ۸ گیگابایتی در داخل آن‌ها تعبیه شده است. به‌علاوه، میزو ۱۶ نسخه دیگری مجهز به اسنپ‌دراگون ۷۱۰ نیز خواهد داشت. همچنین سری میزو ۱۶ از سوپر دوربین هوش مصنوعی با سنسور سونی IMX380 و اسپیکرهای استریو با امکان صدای باس بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH