قیمت جدید سایپا

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا ویژه مرداد 97

به گزارش آی‌تی‌رسان، طبق اعلام روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، مشتریان این شرکت می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور، از شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط سایپا بهره‌مند شده و نسبت به ثبت نام در این طرح‌ها اقدام نمایند.

قیمت محصولات سایپا و پارس خودرو

فروش فوری و نقدی محصولات سایپا

اولین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، تیبا اس‌ایکس است که با قیمت 27 میلیون و 507 هزار تومان و با موعد تحویل 45 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

دومین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید 132 است که با قیمت 22 میلیون و 122 هزار تومان و با موعد تحویل 60 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

سومین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید 131 است که با قیمت 22 میلیون و 709 هزار تومان و با موعد تحویل 60 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

چهارمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید 151 است که با قیمت 23 میلیون و 400 هزار تومان و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان فروخته می شود.

پنجمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، آریو 1600 است که با قیمت 62 میلیون و 746 هزار تومان و با موعد تحویل 7 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

ششمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، تیبا 2 رینگ فولادی است که با قیمت 30 میلیون و 121 هزار تومان و با موعد تحویل 7 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

هفتمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، وانت نیسان هیدرولیک دوگانه‌سوز است که با قیمت 42 میلیون و 498 هزار تومان و با موعد تحویل 7 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

هشتمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، برلیانس 230 دنده‌ای رینگ فولاد است که با قیمت 43 میلیون و 682 هزار تومان و با موعد تحویل 45 روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

فروش فوری اقساطی محصولات سایپا

اولین خودرو فروش اقساطی، تیبا اس‌ایکس است که با قیمت مصوب و تسهیلات 10 و 16 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 15 و 24 ماهه بوده و موعد تحویل نیز 45 روزه خواهد بود.

دومین خودرو فروش اقساطی، تیبا 2 است که با قیمت مصوب و تسهیلات 10 و 19 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 15 و 24 ماهه بوده و موعد تحویل نیز 7 روزه خواهد بود.

سومین خودرو فروش اقساطی، آریو 1600 است که با قیمت مصوب و تسهیلات 35 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 24 ماهه بوده و موعد تحویل نیز 7 روزه خواهد بود.

چهارمین خودرو فروش اقساطی، وانت نیسان است که با قیمت مصوب و تسهیلات 8 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 8 ماهه بوده و موعد تحویل نیز 7 روزه خواهد بود.

پنجمین خودرو فروش اقساطی، وانت نیسان دوگانه هیدرولیک است که با قیمت مصوب و تسهیلات 12 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 12 ماهه بوده و موعد تحویل نیز 7 روزه خواهد بود.

قیمت محصولات سایپا و پارس خودرو

پیش فروش اقساطی محصولات سایپا

اولین خودرو پیش فروش اقساطی، پراید 131 است که با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی و تسهیلات 8 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 15 ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان 97 قید شده است.

دومین خودرو پیش فروش اقساطی، برلیانس 230 است که با پیش پرداخت 15 میلیون تومانی و تسهیلات 7 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 24 ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان 97 قید شده است.

سومین خودرو پیش فروش اقساطی، تیبا دوگانه‌سوز است که با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی و تسهیلات 10 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 18 ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان 97 قید شده است.

چهارمین خودرو پیش فروش اقساطی، ساینا است که با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی و تسهیلات 10 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 18 ماهه بوده و موعد تحویل نیز آبان و آذر 97 قید شده است.

پنجمین خودرو پیش فروش اقساطی، پراید 132 است که با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی و تسهیلات 8 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 15 ماهه بوده و موعد تحویل نیز شهریور و مهر 97 قید شده است.

سایپا

پیش فروش نقدی محصولات سایپا

آخرین طرح موجود در طرح فروش ویژه مردادماه، پیش فروش نقدی محصولات این شرکت است که با پیش پرداخت 10 تا 15 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل خودروها نیز از شهریور تا آذر 97 قید شده و مشتری از سود مشارکت 15 درصد گروه سایپا بهره‌مند خواهد شد.

خودروهای موجود در این طرح نیز عبارتند از: پراید 111، پراید 131، برلیانس 230 رینگ فولاد، تیبا دوگانه‌سوز، ساینا و پراید 132 که با ظرفیت محدود قابل سفارش است.

3 در مورد “جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا ویژه مرداد 97”

  1. سلام.حالا واقعا شهریور تحویل میدن.من تیرماه یه ۱۳۲ ثبت نام کردم.کلی استرس دارم که نکنه یه وقت ندن.به خدا وام گرفتم به خاطرش.

  2. کاوه کامرانی

    سلام قبلا هم گفتم شما از نمایندگی توانستی بخری من هم میتوانم خنده داره تو اینروزها غم داریم دغدارمان نکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH