Honor

آنر یک فناوری انقلابی دیگر را معرفی خواهد کرد؛ این بار در حوزه هوش مصنوعی!

دور از انصاف نخواهد بود که امسال را سال هواوی بدانیم. پس از معرفی اولین گوشی هوشمند با دوربین سه‌گانه به نام پی 20 پرو در اوایل سال جاری، این شرکت پرده از فناوری GPU Turbo برداشت که در اسمارت‌فون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تجربه گیمینگ را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند. اما ظاهرا این لیست باز هم ادامه خواهد داشت. آنر برند زیر شاخه این شرکت همه چیز را برای معرفی یک تحول عظیم دیگر در هفته بعد آماده کرده است.

اوایل امروز حساب کاربری رسمی آنر در weibo تیزری منتشر کرد که در آن اولین فرود انسان بر روی ماه را تبریک گفته بود. در ادامه این تیزر با جمله “یک ثانیه سریع‌تر از انسان‌ها” آمده بود که به‌زودی چیزی انقلابی رونمایی خواهد شد. با توجه به این که محتوای تیزر اصلا واضح نبود، بسیاری در تعجب بودند که شرکت در چند روز آینده از چه چیزی رونمایی خواهد کرد.

در هر صورت با فاصله کمی از پخش این تیزر رییس شرکت آنر، George Zhao، پست ذیل را در weibo منتشر کرد. او بیان کرده است که نمی‌تواند جزییات زیادی در خصوص محصول بعدی شرکت در میان بگذارد، اما با این وجود محصول مورد نظر تولید مهم دیگری توسط این شرکت خواهد بود.

با کنار هم قرار دادن تیزر منتشر شده و صحبت‌های رییس شرکت، می‌توان گفت که این محصول در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود و اسمارت‌فون‌ها را هوشمندتر و سریع‌تر خواهد ساخت. در حال حاضر گستردگی این فناوری در زمینه گوشی‌های هوشمند، از دوربین آنها تا رابط کاربری، بر هیچکس پوشیده نیست و تحولی در این صنعت می‌تواند مزیت فراوانی را برای شرکت چینی به ارمغان آورد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص این بهبود در دست نیست اما امکان آن وجود دارد که شرکت به پیشرفتی اساسی در فناوری یادگیری ماشین‌ها دست یافته باشد.

مطمئنا پیگیری این موضوع و شنیدن اخبار جدید پیرامون آن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. به خصوص اگر فناوری مورد نظر مانند GPU Turbo قابلیت اجرا بر روی بسیاری از اسمارت‌فون‌های حال حاضر آنر و هواوی را داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH