شواهد نشان می‌دهد گلکسی ایکس همان اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ نخواهد بود!

درباره اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ که بسیار انتظار می‌رود در رویداد CES در ژانویه ۲۰۱۹ رونمایی شود، حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه این دستگاه احتمالا با عنوان گلکسی ایکس روانه بازارها خواهد گردید. اما اگر توییت اخیر یک منبع آگاه مرتبط با صنعت در این‌باره درست باشد، به‌نظر می‌رسد که این شایعات واقعیت نخواهد داشت.

در این توییت، به‌غیر از این افشاگری که اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ، با نام گلکسی ایکس به فروش نخواهد رفت، به اطلاعات دیگری درباره این هندست اشاره نشده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که این شرکت کره‌ای محصول جدید خود را تحت چه عنوانی برندینگ خواهد کرد.

با این‌حال، توییت مذکور در جواب توییت دیگری بوده که مدعی شده بود سامسونگ در حال کار بر روی اسمارت‌فون گیمینگ مختص به خود است و لاین‌آپ گلگسی ایکس برای همین منظور در نظر گرفته شده است.

همانطور که می‌دانید گوشی تاشو جدید سامسونگ دارای نمایشگری است که برخلاف نمونه‌های موجود در بازار به‌طور عمودی تا می‌شود. بعد از آن که هندست از وسط خم شد، قسمت‌های بالا و پایینی پنل به‌طور مجزا عمل خواهند کرد، اما در حالت باز عملکردی مانند سایر گوشی‌های هوشمند خواهد داشت. به‌علاوه، با تاشدن کامل صفحه‌نمایش، نمایشگر دومی که مخفی بود، ظاهر می‌شود تا به کاربر اجازه مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت آب‌وهوا و اطلاعات دیگری مانند تاریخ و زمان را بدهد.

سامسونگ احتمالا تصمیم دارد میزان تولید اولین اسمارت‌فون قابل انعطاف خود را بسته به نیاز بازار به تعدادی بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دستگاه محدود کند، در حالی‌که قیمت آن ممکن است از رقم بسیار بالای ۲۰۰۰ دلار شروع شود. اما اگر این گوشی بتواند همان مسیر گلکسی نوت اِج ادامه دهد در این صورت به شرکت سامسونگ کمک خواهد کرد تا بازخوردهای مهم مشتریان را برای بهبود قابل‌توجه نسل دوم این فرم‌فکتور به کار بندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH