گوشی هوشمند ال‌‌جی V40 ThinQ با دوربین سه‌گانه و تشخیص چهره سه بعدی در راه است

ماه گذشته سامسونگ اعلام کرد که گلکسی نوت ۹ را در ۹ آگوست معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ال‌‌جی V40 ThinQ به‌عنوان رقیب جدی گلکسی نوت ۹ روانه بازار شود. با این‌حال ال‌جی چیزی درباره زمان رونمایی آن نگفته است. اخیرا یک رسانه کره‌ای جزییاتی را درباره این گوشی جدید ال‌جی منتشر کرده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

بنا به این گزارش، احتمالا ال‌جی اسمارت‌فون V40 ThinQ را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند و برای عرضه آن در اوایل اکتبر آماده خواهد شد. سال گذشته، این شرکت کره‌ای گوشی هوشمند V30 را در جریان نمایشگاه IFA 2017 در اواخر آگوست معرفی کرده بود. بنابراین با استناد به این گزارش به‌نظر نمی‌رسد که ال‌جی امسال در این رویداد از محصول جدید خود پرده‌برداری کند.

در ماه سپتامبر، اپل از سه آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد که شامل دو اسمارت‌فون با نمایشگر OLED و یک اسمارت‌فون با پنل LCD است. احتمال می‌رود که در همان ماه سپتامبر شاهد عرضه آیفون‌های OLED در بازار باشیم، اما این موضوع ممکن است برای مدل LCD در اواسط اکتبر یا اوایل نوامبر اتفاق بیافتد. با در نظر گرفتن احتمال عرضه V40 ThinQ در ماه اکتبر به‌نظر می‌رسد که این تاریخ برای عدم تداخل با زمان عرضه گلکسی نوت ۹ و آیفون‌های ۲۰۱۹ پیشنهاد شده باشد.

پیش‌بینی می‌شود که V40 ThinQ دارای پنج دوربین باشد که سه‌تای آن‌‌ها در پنل پشتی تعبیه شده‌اند. دوربین سه‌تایی شامل ترکیبی از سنسورهای۲۰، ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. گزارش موردنظر مدعی شده است که این گوشی ممکن است اولین گوشی هوشمندی باشد که از یک لنز سوپر واید و یک لنز سوپر تله بهره می‌برد.

همچنین انتظار می‌رود که این هندست در قاب جلو از دو دوربین برای اسکن سه بعدی چهره استفاده نماید که بسیار شبیه به تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته مورد استفاده در گوشی‌های آیفون ۱۰، اوپو Find X و شیائومی Mi 8 کار خواهد کرد. صفحه‌نمایش OLED ناچ‌دار این دستگاه قرار است نسبتِ نمایشگر-به-بدنه بیش از ۹۰ درصد را ارایه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH