گلکسی نوت 9 سامسونگ با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود

هرچه قدر به زمان عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ، یعنی نهم آگوست، نزدیک‌تر می‌شویم، همزمان شایعات و خبرهای زیادی از آن می‌شنویم. در چند هفته گذشته خبرهای گوناگونی در مورد این فبلت زیبا، ازجمله تغییر طراحی در آن، آپدیت جدید قلم SPen و یا تنوع گوناگون رنگ شنیده‌ایم. امروز شایعه‌ای جدید در مورد این محصول شرکت سامسونگ به گوش رسیده است؛ گویا این شرکت قرار است حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای گلکسی نوت 9 با قیمت 1250 یورو نیز تعبیه کند.

گزارش‌هایی وجود دارد که این دستگاه جدید شرکت سامسونگ با ظرفیت رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. برخی از خبرگزاری‌ها امروز رسما اعلام کردند که گلکسی نوت 9 در حالت پایه، با حافظه داخلی 128 گیگابایت و به قیمت 1050 یورو (1288 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در مورد رنگ اولیه این محصول برخی خبرهایی داده‌اند که رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش موجود خواهد بود. براساس مدل‌های قدیمی گلکسی نوت، می‌توان حدس زد که این محصول جدید ممکن است با رنگ‌های مشکی نوک‌مدادی، آبی مرجانی و بنفش یاسی نیز به بازار عرضه شود. در نظر داشته باشید که ظرفیت حافظه داخلی گلکسی S9 پایه، 64 گیگابایت است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر این محصول با حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز عرضه شود، قیمت آن در حدود 1250 یورو (1462 دلار) خواهد بود. به‌علاوه WinFuture همچنین خبر داده است که نسخه 256 گیگابایتی این محصول در اروپا عرضه نخواهد شد. اگر این خبرها و شایعات درست باشند، گلکسی نوت 9، پرچم‌دار شرکت سامسونگ به لحاظ بها با آیفون X رقابت نزدیکی خواهد داشت.

البته خبرهای دیگری در مورد دیگر مشخصات این محصول وجود دارد. گفته می‌شود که گلکسی نوت 9 صفحه‌نمایشی 6.4 اینچی به همراه یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. انتظار می‌رود که پردازنده آن کوالکام اسنپدراگون 845 یا شاید Exynos 9810 باشد.

همه این گزارش‌ها می‌توانند نادرست باشند، چون همچنان شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی خبری دقیق از مشخصات این محصول ارایه نکرده است؛ البته تنها 16 روز دیگر تا عرضه و رونمایی گلکسی نوت 9 باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH