ثبت نشان تجاری V90 توسط ال‌جی؛ برنامه بلندمدت کره‌ای‌ها برای خانواده V

با بازخورد مثبت کاربران نسبت به ارایه گوشی‌های V30S ThinQ و V35 ThinQ که در اوایل سال جاری میلادی معرفی و عرضه شدند، ال‌جی در حال آماده‌سازی مقدمات ارایه رسمی اسمارت‌فون V40 ThinQ در پاییز است. با این وجود با توجه به نام‌گذاری شرکت کره‌ای باید گفت این رشته سر دراز دارد!

علی‌رغم این که ال‌جی اعلام کرده بود تنها در صورت نیاز اقدام به ارایه اسمارت‌فون جدید خواهد کرد، شرکت در اقدامی آینده‌نگرانه نسبت به ثبت نشان تجاری V90 در مکزیک اقدام کرده است. با توجه به این اقدام می‌توان گفت ال‌جی برنامه‌های بلندمدت زیادی برای این سری از گوشی‌های هوشمند خود دارد. تا به اینجای کار و با احتساب گوشی‌های عرضه شده از سری خانواده V حداقل شاهد حضور شش نسل دیگر از این خانواده خواهیم بود.

در همین خصوص شنیده‌ها حکایت از آن دارند که V40 ThinQ با پنج دوربین وارد بازار خواهد شد؛ دوربینی سه‌گانه در پشت دستگاه و دو لنز نیز در جلوی دستگاه به عنوان دوربین سلفی. بعلاوه، در ادامه راه G7 ThinQ پرچم‌دار جدید ال‌جی دارای پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین این هندست به صورت پیش‌فرض از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی P بهره‌مند است.

اگر آخرین گزارشات در مورد V40 ThinQ حقیقت داشته باشد، نیمه دوم اکتبر شاهد حضور جدیدترین محصول ال‌جی در قفسه فروشگاه‌ها خواهیم بود. زمان عرضه این گوشی حدودا دو هفته عقب‌تر از زمان عرضه V30 در سال گذشته خواهد بود. با مد نظر قرار دادن این نکته که G7 ThinQ در ماه مه عرضه شد، ورود V40 ThinQ به بازار در ماه سپتامبر می‌تواند شکاف بوجود آمده بین خانواده اسمارت‌فون‌های G و V را پوشش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH