پیشنهاد سفر تابستانه به شهر‌های رنگارنگ

بیشترین فرصت سفر، در تابستان دست می‌دهد، در روز‌هایی که دانش‌آموزان و دانشجویان تعطیل هستند، چند روزی هم می‌شود در روزهای کاری پی در پی وقفه انداخت و به شهری دیگر، با مردمی متفاوت سفر کرد. در اینجا چند شهر، مطابق با سلیقه‌های مختلف را پیشنهاد می‌کنیم.

تور آنتالیا؛ خوش‌گذرانی‌ در ساحل دریای سیاه

تور آنتالیا را نمی‌شود بدون انتخاب هتل چهار و پنج ستاره رزرو کرد، آن هم در این تابستان، که تمامی هتل‌ها خدمات سرو نوشیدنی و غذای ۲۴ ساعته دارند. آژانس مقتدر سیر، با برگزاری تورهای متعدد در آنتالیا، هتل‌هایی که سرویس‌های خوبی دارند و امتحان خود را پس داده‌اند را دسته‌بندی کرده و برای همه جور سفری، چه تنها و چه برای سفر‌های خانوادگی، دسته بندی و معرفی کرده است.
در آنتالیا برای دیدن دلفین‌های با نمک، به پارک سینالیا بروید، میتوانید حتی از نزدیک آنها را لمس کنید و با آنها شنا کنید. ساحل‌های لارا و کنیالتی بسیار معروف هستند، البته ساحل کمر هم ساحل دنجی است و با امکاناتی که دارد، میتوانید درکنار دریا لم بدهید و کتاب بخوانید یا حمام آفتاب بگیرید. تجربه ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی هم، در این سواحل می‌تواند برایتان جذاب باشد.
این شهر به دلیل قدمت طولانی، دیدنی‌های تاریخی جالبی دارد، ازجمله شهر باستانی اسپندوس، که در ۴۵ کیلومتری این شهر است که قدمت آن به قرن پنجم پیش از میلاد بر‌می‌گردد.

پارک آبی اند او لجند در آنتالیا، بسیار معروف و مدرن است، اینجا از بخش‌های متنوع تشکیل شده که برای تمامی سنین وسایل بازی در نظر گرفته شده، به راحتی یک روز را همراه عزیزانتان در این پارک تفریحی خوش می‌گذرانید.
تور‌ آنتالیا با سه پرواز‌ اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر اجرا می‌شوند که پروازهای ایرانی البته در فرودگاه اسپارتا فرود می‌آیند. اگر با افراد مسن و بچه‌ها سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما تورهایی که با پرواز اطلس جت هستند را رزرو کنید، تا مسیر هتل به فرودگاه نزدیکتری داشته باشید، البته در هر صورت، با ترنسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر، به هتل محل اقامت خود در سواحل زیبای آنتالیا می‌رسید.
برای خرید در آنتالیا، یک روز، بعد از ظهر یا عصر را خالی بگذارید، به مال آف آنتالیا بروید و از انواع برند‌های ترک و اروپایی با تخفیف‌های خوب خرید کنید.
برای ورود به آنتالیا، نیاز به ویزا ندارید، فقط کافی است گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشه باشد، تور‌ها معمولا به صورت ۶ شب اقامت، برنامه‌ریزی می‌شوند. اطلاعات دقیق‌تر را از کارشناسان آژانس مقتدر سیر بپرسید.

با تور روسیه به پهناور‌ترین کشور دنیا سفر کنید

تور روسیه همان سفری است که باید یک بار هم که شده، انتخاب کنید. اینجا با توجه به اینکه دیدنی‌های بسیار دارد، بهتر است با آژانسی که حرفه‌ای است، به این سفر بروید. آٓژانس مقتدر سیر، با قراردادی که با شرکت هواپیمایی نوردویند روسیه بسته است، چارتر کننده اصلی این پرواز و مجری تور روسیه است که گردشگران را برای دیدن مسکو، سنت پترزبورگ و همین‌طور گذراندن تعطیلات ساحلی و زیبای تابستانی به سوچی می‌برد. در تمام تورها، گردشگران دارای راهنمای فارسی زبان هستند که در گشت‌های شهری آژانس، همراه آنان باشد و همین‌طور در تمامی فرودگاه‌ها دارای ترنسفر رایگان رفت و برگشت هستند.

در میدان سرخ مسکو به تماشای کلیسای سنت باستیل رنگارنگ بروید و با آن، عکس یادگاری بردارید. کرملین را ببینید، اینجا شاهد ماجراهای تاریخی همچون حمله ناپلئون و استبداد استالین بوده است. برای خرید در این شهر، اولین جایی که می‌روید، می تواند خیابان پتروسکا باشد که دو طرف خیابان پر از بوتیک‌های شیک است. اگر می‌خواهید سوغاتی بخرید، به خیابان آربات هم سری بزنید.
در سنت پترزبورگ به قلعه پیتر پل، با آن زیبایی و جلال را از دست ندهید، به دیدن موزه هرمیتاژ بروید که به خاطر آثار ارزشمندی که در خود دارد، به لوور شرق معروف شده است. گرند پلس، مجموعه‌ای از کاخ های پادشاهی باشکوه و مجلل است که به دستور پتر کبیر، این تزار افسانه‌ای روسیه، ساخته شده است.
هتل‌های روسیه کیفیت بالایی دارند، می‌توانید با خیال راحت یک هتل چهار ستاره و یا سه ستاره خوب انتخاب کنید، هر روز صبح هم برای گردشگران آژانس، صبحانه مفصل روسی سرو می‌شود.
بعد از تصمیم گیری و همراه شدن همسفرانتان می‌توانید با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور مسافرتی خود را خریداری کنید.

تور کوش آداسی یک انتخاب هوشمندانه برای تابستان

اینجا ییلاق اروپایی‌ها و خود ترک‌هاست، با هتل‌هایی زیبا و در سطح خدمات‌رسانی و سرویس بالا برای گردشگران، البته هتل‌های خوبی را آژانس مقتدر سیر، در لیست پیشنهادی تور‌های خود، برای تمام سلیقه‌ها قرار داده است، این لیست را حتما بررسی کنید. بسیاری از این هتل‌ها، با همان هزینه اولیه که پرداخت می‌کنید، خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته نیز دارند.
انواع تفریحات آبی در پارک‌ معروف آدالند، در انتظار شما و همسفرانتان است، این پارک بهترین وسایل بازی را در خوش‌منظره‌ترین نقطه شهر دارد که هیچگاه هیجان این پارک از یادتان نمی‌رود.

در سواحل کادینلار دنیزی و یا سیلور سندز، آفتاب بگیرید و شنا کنید، بر روی ماسه‌های نرم و زیباییشان قدم بزنید و در رستوران‌های اطراف این ساحل، غذاهای خوش طعم دریایی میل کنید که مواد اولیه آن‌ها، تازه از دریای مدیترانه صید شده است.
در این شهر گردشگری ترکیه، قطعا می‌توانید خرید خوبی هم داشته باشید. در مرکز خرید اسکالا نووا، تمامی برند‌های ترک شعبه دارند، اگر به دنبال خرید از برند‌های خارجی و ارزان هستید، به آتلت سوکه بروید، در اینجا اجناس قدیمی‌تر با تخفیف زیاد عرضه می‌شوند.

در سفرتان به کوش‌ آداسی با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر می‌رسید و با ترانسفر‌‌هایی که آژانس مقتدر سیر، از قبل هماهنگ کرده‌ به هتل محل اقامت خود می‌رسید.

برای این سفر، نیاز به ویزا ندارید، اما نیاز است که گذرنامه شما، حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
چمدان سبکی ببندید و جا برای خرید‌های تازه بگذارید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور کوش آداسی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع : ویرلن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH