مایکروسافت سطح امنیت نسخه اندرویدی اسکایپ را به طرز چشم‌گیری ارتقا داد

مایکروسافت در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن مشهور اسکایپ، سورپرایز‌های جالبی برای کاربرانش به ارمغان آورده است. از بهبود سطح امنیتی نرم‌افزار تا تغییرات کوچک و کاربردی در دیگر بخش‌ها از جمله این موارد است. طی رویکرد چند سال اخیر، برنامه‌نویسان شرکت تمرکز خود را بیشتر بر بهینه‌سازی سریع و مستمر این اپلیکیشن قرار داده‌اند تا بتوانند محبوب‌ترین برنامه ارتباط تصویری دنیا را همواره به‌روز و پر از شگفتی نگه دارند.

مایکروسافت

در این به‌روزرسانی بخش تماس و صحبت بهینه‌سازی شده و قسمت مکالمات خصوصی به لطف روش رمزگذاری مقصد به مقصد (end-to-end encryption) از امنیت بسیار بالاتری برخوردار شده است تا کاربران اسکایپ بتوانند با دوستان و اعضای خانواده خود با خیال راحت‌تر به بحث و گفتگو بنشینند.

در توضیحات رسمی این به‌روزرسانی جدید، به پیشرفت‌هایی در زمینه ارتباطات بلوتوثی اسکایپ نیز اشاره شده است، پس اگر احتمالا در این رابطه مشکلاتی دارید، باید خوشبین باشید که با نصب به‌روزرسانی جدید، مشکلات‌تان رفع گردد. به علاوه با بهبود وضعیت پایداری و کارایی نرم‌افزار، اکنون باید بر روی دستگاه‌های اندرویدی بسیار روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

هرچند این آپدیت یک به‌روزرسانی بزرگ محسوب نمی‌شود ولی نشان می‌دهد که مایکروسافت در برنامه چت تصویری خود اهمیت ویژه‌ای برای امنیت مکالمات قایل است و عرضه سطح بالایی از امنیت و پایداری را به‌عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های کلیدی خود در این رابطه قرار داده است. بنابراین اگر از کاربران اسکایپ هستید پیشنهاد می‌کنیم، به‌روز نگه داشتن نرم‌افزار‌ خود را فراموش نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH