نسخه جدید گوگل کروم، قوانین ابلهانه سیستم عامل iOS را به اپل یادآوری کرد!

نسخه جدید گوگل کروم، قوانین ابلهانه سیستم عامل iOS را به اپل یادآوری کرد!

با توجه به محدودیت‌هایی که اپل برروی سیستم عامل iOS خود اعمال کرده است، کم‌تر مرورگری توانسته با مروگر پیش‌فرض این سیستم عامل یعنی سافاری از نظر کارآیی رقابت نماید. این عامل باعث شده که انگیزه گوگل برای افزایش ویژگی‌های نرم افزاری مرورگر گوگل کروم خود، کاهش بیابد و این مرورگر، به یکی از ضعیف‌ترین اپلیکیشن‌های وب‌گردی موجود برای iOS تبدیل شود.

کمپانی گوگل بالاخره نسخه جدیدی از مروگر گوگل کروم خود را برای کاربران سیستم عامل iOS منتشر کرد که ویژگی “تکمیل خودکار فیلدهای خالی”، برروی آن خودنمایی می‌کند. البته این ویژگی در نسخه‌ای که گوگل برای کاربران سیستم عامل اندروید خود ارائه کرد، نیز وجود دارد. در این به‌روزرسانی، اطلاعات موجود برروی آی‌فون یا آی‌پد شما به صورت خودکار با اینترنت همگام می‌شود. البته برای این ویژگی، شما نیاز دارید تا به حساب کاربری جی‌میل خود، متصل باشید.

این ویژگی‌های کم‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم گوگل در نسخه جدید مرورگر گوگل کروم خود اعمال نماید. به نظر گوگل، iOS یعنی محدودیت چراکه مشکلات و منابع نرم افزاری این سیستم عامل، دست بسیاری از توسعه دهندگان را برای ارتقای قابلیت‌های آی‌او‌اس بسته نگه داشته است!

 

 

 

2 در مورد “نسخه جدید گوگل کروم، قوانین ابلهانه سیستم عامل iOS را به اپل یادآوری کرد!”

  1. ابلهانه؟ واقعا براتون متأسفم
    سایتتون باید رو حالت برابری باشه ولی ماشاالله اپل بد اپل ابله ، اپل کوفت اپل ….
    درسته محدودیات داره اما اگر بد بود ای او آس مثل سیمبین میشد!
    بعد خیلی هم روی یک شرکت تبلیغ میکنید ، هواوی ، الکاتل ، ” سامسونگ ” که نگو !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH