موبایل خمیده سامسونگ با طراحی تخیلی، سال آینده عرضه خواهد شد!

موبایل خمیده سامسونگ با طراحی تخیلی، سال آینده عرضه خواهد شد!

تکنولوژی روز به‌روز محصولات جدیدی را با طراحی‌های غیرمنطقی، معرفی می‌کند. در روز پنج شنبه، پتنت یکی از اپلیکیشن‌های سامسونگ یک گوشی گود را به نمایش گذاشت که به‌نظر در خمیدگی آن، دکمه‌های مجازی، قرار گرفته است. این خمیدگی در اطراف صفحه نمایش یک گوشی موبایل، آزادی‌های بیش‌تری را به کاربران ارائه کرده و اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های ضروری در لبه‌های آن، قرار بگیرند.اگر شدیدا منتظرید تا چنین گوشی موبایلی را بخرید، باید تا سال آینده و شایدهم کمی بیش‌تر، منتظر باشید چراکه سامسونگ این محصول را زمانی عرضه خواهد کرد که فناوری برای فرار از تکرار، به آن نیاز داشته باشد!

موبایل خمیده سامسونگ با طراحی تخیلی، سال آینده عرضه می‌شود!

براساس یک گزارش منتشر شده در روز جمعه، یکی از پرچم‌‎داران سامسونگ با نام تجاری “گلکسی” با صفحه نمایش  wraparound  یا گود در نیمه دوم سال آینده، عرضه خواهد شد. این گزارش از یک منبع که نفوذ بسیاری در کمپانی سامسونگ دارد، بدست آمده است.

گردی صفحه نمایش در دو سمت چپ و راست قابل مشاهده است و این محصول گلکسی نام، از آخرین نسخه به‌روز شده تکنولوژی الیوم یا YOUM برروی خود، استفاده می‌کند؛ دقیقا همان چیزی که سامسونگ برای توسعه صفحه نمایش‌های خمیده خود در گلکسی راند، نیاز داشت. با توجه به اسناد به‌‎دست آمده، تلفن همراهی که به تکنولوژی wraparound دسترسی یافته است احتمالا به خانواده گلکسی S یا فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ، تعلق خواهد داشت. البته ممکن است که سامسونگ نام تجاری جدیدی را برای این محصول، تدارک دیده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH