بازی GTA 5 به فروش ۱۰۰ میلیون نسخه نزدیک می‌شود!

همانطور که می‌دانید دنباله بازی Grand Theft Auto 4 که همه ما آن را با نام GTA 4 می‌شناسیم، بالاخره بعد از پنج سال در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. این بازی، در همان سه روز اول توانست درآمد فوق‌العاده ۱ میلیارد دلاری برای شرکت تیک‌-تو (Take-Two) و استودیو راک‌استارز به همراه داشته باشد.

حالا حدود پنج سال بعد از ارایه آن، به نظر می‌رسد که بازی همچنان به روند روبه رشد خود ادامه داده و بنا به گفته شرکت تیک-تو، GTA 5 تاکنون حدود ۹۵ میلیون نسخه فروش داشته و هم‌اکنون در حال نزدیک شدن به رکورد ۱۰۰ میلیون نسخه است. اما اینکه این موضوع دقیقا چه زمانی اتفاق بیافتد مشخص نیست.

سری GTA، عمدتا بر بازی‌های تک نفره تمرکز داشت، اما استودیوی راک‌استارز در یک اقدام بسیار خوب، قابلیت GTA Online را هم به‌همراه GTA 5 اضافه کرد که علاوه بر امکان بازی آنلاین، به‌روزرسانی‌ها و محتوای‌های جدیدی را برای گیمرها فراهم می‌نمود. این موضوع، ضمن حفظ بازی‌کنندگان قبلی، باعث ترغیب گیمرهای جدید نیز به این بازی گردید.

مدیران تیک-‌تو در این‌باره گفته‌اند:

درحالی که مدت چندانی از زمان معرفی GTA Online نمی‌گذشت، اما این امکان در همان سه ماهه اول فراتر از انتظارات ما ظاهر شد.

همچنین به نظر می‌رسد که نه‌تنها شرکت تصمیمی برای کاهش عرضه قابلیت آنلاین بازی ندارد، بلکه استودیوی راک‌استارز در آینده نزدیک برنامه‌هایی برای ارایه محتوا‌های خلاقانه‌تر نیز برای آن دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH