گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌ها عرضه شوند!

خیلی‌ها امیدوار هستند تا در سال ۲۰۱۹ روح تازه‌ای در طراحی گوشی‌های هوشمند دمیده شود. اما در بین چند شرکتی که هر یک برنامه‌هایی برای ارایه طراحی‌های نوآورانه دارند، سامسونگ با اسمارت‌فون‌های تاشو بیش از بقیه، توجهات را به خود جلب کرده است.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه جدید سامسونگ منتشر شده که حاکی از احتمال عرضه آن در اوایل سال ۲۰۱۹ است. به نظر می‌رسد سامسونگ با این کار می‌خواهد اولین شرکتی باشد که گوشی‌هایی از نوع تاشو روانه بازار می‌کند.

منایع نزدیک به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند که این هندست دارای نمایشگر ۷ اینچی خواهد بود. هرچند این ابعاد در مقایسه با سایز برخی اسمارت‌فون‌های موجود در بازار چندان بزرگ به حساب نمی‌آید، اما نسبت تصویر آن (احتمالا ۴:۳) شاهد افزایش چشمگیری خواهد بود.

این گوشی قرار است از وسط مانند یک کیف پول خم شود و در قاب پشت دستگاه علاوه بر دوربین(های) اصلی، مجهز به یک نمایشگر ثانویه کوچک برای نمایش ساعت، اعلان‌ها و سایر اطلاعات کاربردیِ دیگر باشد.

سامسونگ از سال ۲۰۱۴ درباره ساخت اسمارت‌فون‌های قابل انعطاف صحبت می‌کند و همین مساله باعث شده تا بسیاری برای دیدن آن لحظه‌شماری کنند. اما اگر شما هم می‌خواهید جز اولین کسانی باشید که صاحب این نوع گوشی‌ها می‌شوید، بهتر است از همین الان برای خرید آن پول هنگفتی آماده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH