تمسخر گلکسی نوت 9 توسط هواوی؛ خانواده میت 20 جانشینانی واقعی خواهند بود

پس از ماه‌ها انتظار و انتشار اخبار و تصاویر مختلف در نهایت شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 بودیم. در نگاه اول تصاویر این گوشی شباهت بسیار زیاد آن به گلکسی نوت 8 را یادآور می‌شود. شاید تغییرات محسوس در این دستگاه منحصر به تغییر جایگاه تعبیه حسگر اثر انگشت و کمتر شدن حاشیه‌ها می‌شود. قابلیت‌های قلم استایلوس و ویژگی‌های درونی این فبلت قابل تقدیر است، اما در زمینه ظاهری به نظر بیشتر با یک آپگرید مواجه باشیم تا جانشین یک پرچم‌دار. با توجه به این موضوع و بلافاصله پس از معرفی گلکسی نوت 9، هواوی با انتشار توییتی خانواده میت 20 را محصولاتی با ویژگی‌های بهبودیافته عنوان کرد.

همانطور که در توییت بالا مشاهده می‌شود، در سمت چپ P10 پلاس با دوربین‌های دوگانه خود قرار دارد و در سمت راست نیز P20 پرو با لنزهای سه‌گانه‌اش دیده می‌شود. هواوی P20 پرو را با دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5 برابری یک نسل جدید واقعی خوانده است. به نظر می‌رسد این توییت سامسونگ را به خاطر شباهت زیاد گلکسی نوت 8 و 9 و همچنین وجود دوربین دوگانه در هر دو محصول مورد تمسخر قرار می‌دهد. این توییت با جمله “تصور کنید چه چیزی ارایه خواهد شد” به اتمام می‌رسد که بدون شک به آپگرید واقعی جانشینان میت 10 اشاره دارد.

هواوی از هم اکنون تبلیغات ویژگی‌های جدید پرچم‌داران آینده خود را آغاز کرده است. چندی پیش بود که این تولیدکننده چینی نشان داد میت 20 پرو با صفحه نمایشی بزرگ‌تر نسبت به میت 10 پرو و P20 پرو عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود میت 20 duo دارای یک باتری 4200 میلی‌آمپری خواهد بود.

میت 10 و نسخه پرو دارای دوربین‌های دوگانه‌ای بودند و انتظار می‌رود نسل جدید هر دو گوشی با دوربین‌های سه‌گانه عرضه شوند. در گزارشی که به تازگی شاهد انتشار آن بودیم، ادعا شده بود احتمالا میت 20 دارای دوربین‌های دو، بیست و هشت مگاپیکسلی خواهد بود و میت 20 پرو نیز از لنزهای چهل، بیست و هشت مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش، فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی و ناچ در صفحه نمایش اشاره کرد. مدل پرو در این خانواده دارای یک صفحه نمایش 6.9 اینچی اولد خواهد بود؛ در حالی که امکان دارد میت 20 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی اولد و حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH