سرانجام اجازه دانلود بازی فورتنایت بر روی گوشی‌های اندرویدی صادر شد!

قطعا بازی فورتنایت شرکت اپیک گیمز برخلاف دیگر بازی‌ها از روش‌های معمول توزیع و انتشار استفاده نخواهد کرد. توسعه‌دهندگان این بازی در زمان رونمایی از آن اعلام نمودند دانلود بازی فورتنایت از طریق پلی‌استور گوگل امکان پذیر نخواهد بود. به علاوه اینکه تنها دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ قادر به بازی کردن با فورتنایت خواهند بود.

فورتنایت

اما اکنون خبر خوشی برای علاقه‌مندان به بازی فورتنایت به گوش می‌رسد زیرا تغییرات اساسی در درون شرکت رخ داده و اپیک گیمز تحریم گوشی‌های غیر سامسونگی را لغو نموده است. این بدین معنا خواهد بود که شما نیز حالا می‌توانید فورتنایت را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود نمایید حتی اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نکنید. تا به امروز صاحبان گوشی‌های غیر سامسونگ حتی مجاز به دانلود فورتنایت نبودند چه برسد به بازی با آن. البته هنوز قسمت آخر پابرجاست!

در حقیقت با آنکه اجازه دانلود آن را بر روی گوشی اندرویدی غیرسامسونگی خود دارید ولی هنوز نمی‌توانید فورتنایت را بازی کنید مگر آنکه بپذیرید که تنها از نسخه بتا استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب بازی شما در مرحله آخر یک دعوت‌نامه بتا دریافت خواهید کرد که در صورت پذیرش آن اجازه بازی با فورتنایت را خواهید داشت و در غیر این صورت حداقل فعلا باید قید این بازی جذاب را بزنید.

به نظر می‌رسد شرکت اپیک گیمز با استفاده از این ترفند و دعوت آرام و زمانبندی شده دارندگان گوشی‌های اندرویدی قصد دارد از هجوم ناگهانی کاربران برای اجرای بازی فورتنایت و فشار بیش از حد به سرور‌های آن جلوگیری نماید. پس تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید، نشستن بر روی صندلی و انتظار کشیدن و دست به دعا شدن است تا هر چه زودتر نوبت شما نیز فرا برسد و تا فراموش نکرده‌ام به این نکته هم توجه کنید که برای دریافت دعوت‌نامه بتای این بازی می‌بایست در وبسایت رسمی بازی‌های شرکت اپیک گیم ثبت نام نمایید. برای ثبت نام دریافت نسخه بتا می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH