خلاقیت‌های دوست‌داشتنی از جنس آیفون

تا به حال دوستان زیادی را دیده‌ایم که گوشی‌هایشان در اثر حادثه‌ای شکسته باشد. شکستن گوشی برای دارنده آن همیشه صحنه دل‌خراشی محسوب می‌شود ولی اگر این گوشی آیفون باشد با توجه به قیمت بالای خرید و هزینه سرسام‌آور تعمیر، فاجعه رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد.

در این میان افرادی هم هستند که گوشی شکسته خود را دور نمی‌اندازند و با آن ابزارهای جذابی برای خانه خود می‌سازند، در ادامه به تعدادی از خلاقیت‌های به‌کاررفته در استفاده از آیفون‌های شکسته خواهیم پرداخت.

–          ساعت آیفونی: برای ساخت این ساعت بسیار زیبا به سادگی می‌توانید از قاب آیفون‌های شکسته خود استفاده کنید و ببینید چه حد این طراحی زیبا بر ظاهر اتاق شما تأثیرگذار خواهد بود.

broken iPhone1

–          گوشواره: تا به حال دقت کرده‌اید که دکمه اصلی آیفون چقدر برای گوشواره شدن زیباست؟ تنها باکمی چسب و اندکی حوصله می‌توانید یک جفت گوشواره آیفونی بسازید.

broken iPhone2

–          قاب عکس: شاید باور اینکه قاب عکس با قاب‌های شکسته آیفون تا چه حد زیبا خواهد بود برای شما غیرممکن باشد ولی این قاب تنها با استفاده از چسب و مقدار می‌توانید یک طراحی مدرن و زیبا را بر روی دیوار شما به وجود بیاورد.

broken iPhone3

–          میز آیفونی: کافیست با یک لایه شیشه و اسکرین‌های شکسته شده آیفون به جان میز خود میفتید و آن را حتی بهتر از این عکس تبدیل به یک میز شبه دیجیتال کنید.

broken iPhone4

–          دستبند آیفونی: این دستبند بازهم از دکمه‌های آیفون استفاده کرده است و به سادگی می‌تواند روی دست شما یا فرد مورد علاقه شما جلوه کند.

broken iPhone5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH