هواوی، اوپو و ویوو وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند می‌شوند!

این روزها کم‌تر شرکتی را می‌بینید که سری در بین سرها در نیاورده و کار خود را توسعه نداده باشد. برای مثال همین شیائومی را در نظر بگیرید که خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط در کار گوشی‌های هوشمند است. اما شیائومی در حال حاضر خود را درگیر چندین صنعت مختلف کرده و حالا کم مانده یک فروشگاه چند منظوره هم برای محصولات خود باز کند.

اخیرا مطلع شده‌ایم که سایر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند تصمیم دارند وارد عرصه‌های جدی‌تری بشوند؛ گفته می‌شود که هواوی، اوپو و ویوو برای به دست آورن پورتال‌های بیشتر ترافیک اینترنتی در حال طراحی تلویزیون‌های هوشمند هستند.

با توجه با سهم ۷۰ درصدی که این سه شرکت در بازار منطقه‌ای، به نظر می‌رسد که ورود آن‌ها به صنعت تلویزیون تاثیر عظیمی بر روی بازار این محصول خواهد داشت. هرچند شرکت ویوو این موضوع را تکذیب کرده، اما یک ضرب المثل قدیمی است که می‌گوید هرجا دود دیدی، حتما آتش هم آن‌جا هست.

با وجود همه این‌ها، نه تنها این سه شرکت قادر به انجام چنین کاری هستند بلکه از طرفی این تصمیم منطقی هم به نظر می‌رسد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که تلویزیون شیائومی می، فروش‌های خیرکننده‌ای را در چین داشته است. با اشباع شدن بازار اسمارت‌فون‌ها، شرکت‌ها به دنبال بخشی‌های دیگری برای سرمایه‌گذاری هستند. هواوی، اوپو و ویوو ثابت کرده‌اند که رقیبی در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در چین ندارند. از طرف دیگر، کمبودی هم از بابت پنل‌های بزرگ LCD در آن‌جا وجود ندارد. بنابراین باید دید که در صورت صحت این اخبار، رقابت این شرکت‌ها در بازار تلویزیون‌های هوشمند تا چه‌ اندازه شدید خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH