سونی لیست مدل‌ها و برنامه زمانبندی به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را منتشر کرد

شرکت بزرگ سونی نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل سرانجام اطلاعات مرتبط با برنامه به‌روزرسانی هندست‌های هوشمند خود به سیستم عامل اندروید 9 Pie را منتشر کرد. طبق اطلاعاتی که هفته قبل اعلام شده بود و ادعا می‌شد که کاملا رسمی هستند، این شرکت ژاپنی قصد دارد حداقل شش مدل از گوشی‌های هوشمند اکسپریا را به اندروید 9 Pie ارتقا دهد.

سونی

ولی امروز شرکت سونی به مشتریان وفادارش وعده داد که به‌زودی انتظارشان به پایان خواهد رسید و برنامه به‌روزرسانی اولین هندست‌ها به سیستم عامل اندروید 9 Pie آغاز خواهد شد و گوشی‌هایشان واقعا آن را دریافت خواهند کرد. بنابراین طبق زمانبندی انجام شده در مرحله اول این به‌روزرسانی، گوشی‌های هوشمندی که در ادامه لیست شده‌اند از ماه نوامبر اندروید اصلی 9 Pie را دریافت می‌کنند. این مدل‌ها عبارتند از : اکسپریا XZ2 ، اکسپریا XZ2 پریمیوم، اکسپریا XZ2 کامپکت، اکسپریا  XZ پرمیوم، اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت.

مرحله دوم به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند سونی نیز از اوایل سال 2019 میلادی آغاز خواهد شد و شامل مدل‌های: اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا XA2 پلاس است. در ضمن گفته شده است این تمام مدل‌هایی خواهد بود که در ماه‌های آینده اندروید 9 Pie را دریافت خواهند نمود و دیگر مدل‌های سونی حداقل فعلا در این برنامه جایی نخواهند داشت.

سونی همچنین در یک حرکت جالب، اقدام به انتشار یک اینفوگراف مفید و جذاب برای کاربران کرده است تا آنها بتوانند به طور دقیق با نحوه کارکرد و سفر به دنیای اندروید جدید در گوشی‌های هوشمند اکسپریا آشنا شوند. شما می‌توانید برای مشاهده این اینفوگراف که حاوی اطلاعات بسیار خوبی است بر روی این لینک کلیک نمایید.

1 در مورد “سونی لیست مدل‌ها و برنامه زمانبندی به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را منتشر کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH