رندرهای مفهومی جدیدی از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد!

در چند هفته گذشته شایعات بیشتری درباره هندست تاشو گلکسی X/F سامسونگ به گوش رسیده است. همین چند روز پیش، DJ Koh، مدیر اجرایی ارشد سامسونگ گفته بود که ممکن است آن‌ها اولین شرکتی نباشند که گوشی‌ با این مشخصات روانه بازار می‌کنند و احتمال دارد که شرکت‌های دیگری هم به‌دنبال آن باشند. بنابراین تمام سعی ما این خواهد بود که تولید این محصول را تا اوایل سال آینده به ثمر برسانیم تا خیال‌مان از بابت سایر دستگاه‌های مشابه راحت باشد.

همه ما مدت‌هاست که درباره یک اسمارت‌فون تاشو از سوی سامسونگ می‌شنویم که نه‌تنها مانند گلکسی اس۹ دارای نمایشگر  خمیده است، بلکه سایر قسمت‌ها و بدنه آن هم خم خواهند شد. اینکه سامسونگ قرار است چگونه این کار را انجام دهد، هنوز نمی‌دانیم، اما این شرکت کره‌ای از سال ۲۰۱۲ چندین پتنت مختلف در همین رابطه به ثبت رسانده که ایده‌هایی را درباره نحوه عمل این دستگاه به ما می‌دهد.

Will it bend? Imagining Samsung's $1500 foldable Galaxy F phone

اما به نظر می‌رسد آنچه که تا به‌حال و با استناد به پتنت‌های مختلف سامسونگ، درباره این هندست تاشو گفته می‌شد، با واقعیت مطابقت نداشته باشد. در واقع، خبرهای اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ منطقی‌ترین و مطلوب‌ترین راهکار ممکن را برای انجام این کار در پیش گرفته (گوشی، با باز کردن (تای) آن تبدیل به یک تبلت ۷ اینچی گردیده و در حالت خم‌شده به‌راحتی در جیب جا می‌شود، که البته پتنتی هم برای آن منتشر نشده است) و خبری از طراحی‌های ارایه شده در پتنت‌های شرکت نخواهد بود. با این‌حال، به‌تازگی تعدادی رندرهای مفهومی براساس همان پتنت‌ها و شایعات موجود، در اینترنت منتشر شده که می‌توان با مشاهده آن‌ها دید بهتری از این دستگاه تاشو داشت (تصاویر پایین).

هنوز معلوم نیست که گلکسی تاشو X، F، یا هر اسمی که دارد، اولین گوشی 5G خواهد بود یا نه، اما در مورد سایر مشخصات آن، به نظر می‌رسد که محصول جدید سامسونگ یک هندست رده‌بالا باشد. بنابراین اگر برای خرید یک اسمارت‌فون تاشو ۱۵۰۰ دلاری لحظه‌شماری می‌کنید، باید چند ماه دیگر هم منتظر بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH