قیمت هواوی نوا 3 و نوا 3i در ایران اعلام شد!

پس از معرفی رسمی گوشی‌های هواوی نوا ۳ و نوا ۳i که در شهر تهران برگزار شد، قیمت این دو محصول میان رده نیز به‌صورت رسمی اعلام گشت.

دو گوشی جدید هواوی در سری نوا که تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌ عکاسی سلفی آن‌ها شده است، مجهز به دوربین دو گانه ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی در جلو بوده و از هوش مصنوعی برای هرچه بهتر گرفتن عکس‌ها برخوردار هستند. البته از نظر سخت‌افزاری نیز این دو محصول حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ به نحوی که نوا ۳ از قوی‌ترین پردازنده فعلی هواوی یعنی کایرین ۹۷۰ بهره گرفته و نوا ۳i نسل جدید پردازنده‌های میان رده این شرکت یعنی کایرین ۷۱۰ را استفاده می‌کند. هر دو نیز دارای نمایشگر فول ویو ۶.۳ اینچی هستند.

قیمت نوا ۳ و نوا ۳i در ایران

با توجه به شرایط نا پایدار ارزی در کشور و البته سختی واردات گوشی به ایران، قیمت ریالی این محصولات توسط مدیر مارکتینگ هواوی اعلام نشد و وی تنها به اعلام بهای دلاری آن‌ها پرداخت. طبق گفته‌های محمد امین ناهید، هواوی نوا ۳ با قیمت ۴۹۹ دلار و هواوی نوا ۳آی با بهای ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

البته ما اگر بهای ارز آزاد را در حدود ۱۰ هزار تومان در نظر بگیریم و حتی هزینه مالیات و عوارض این گوشی‌ها را هم محاسبه نکنیم، متوجه بهای بیش از ۵ میلیون تومانی برای نوا ۳ و ۳.۵ میلیون تومانی برای نوا ۳آی خواهیم شد، قیمت‌هایی که تا چندی پیش مخصوص به پرچم‌داران کمپانی‌ها بوده و حال با توجه به شرایط عجیب ارزی و بالا رفتن قیمت دلار، باید برای محصولات میان رده پرداخت شود.

البته بایستی امیدوار بود با توجه به آنکه سیاست‌های هواوی بر ارایه محصولات خودش با کم‌ترین بهای قابل عرضه در کشور است، شاید برنامه‌ریزی‌ها را به سمتی پیش ببرد که در بازار کشورمان این دو گوشی جدید با قیمتی بهتر و رقابتی‌تر عرضه شود.

به سوپر گروه گوشی‌های هواوی ملحق شوید

2 در مورد “قیمت هواوی نوا 3 و نوا 3i در ایران اعلام شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH