نظرات منتقدان مطرح حوزه تکنولوژی در خصوص گلکسی نوت 9 سامسونگ

بدون هیچ شکی باید اعتراف کرد گلکسی نوت 9 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر جهان است. با وجود قیمت بالای هزار دلاری بسیاری عقیده دارند محصول جدید سامسونگ تفاوت زیادی با نسل قبل خود ندارد و بیشتر شبیه یک آپگرید است تا محصولی نوین. اما برخی نیز عقیده دارند پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها همان چیزی است که باید باشد و عملکرد بی‌نقص آن در تمامی زمینه‌ها جای انتقاد زیادی باقی نمی‌گذارد. برای بررسی بهتر و بیشتر این موضوع سراغ نظرات نویسندگان سایت معتبر PhoneArena رفته‌ایم تا نگاهی بهتر به گلکسی نوت 9 داشته باشیم.

Daniel Petrov

سامسونگ نیاز داشت تا یک جنبه از خانواده نوت را بهبود ببخشد و آن را نیز بهبود بخشید. با تعبیه یکی از بهترین باتری‌ها در میان گوشی‌های QHD و معرفی نوت 9 به عنوان یک گوشی گیمینگ، سامسونگ دلایل قانع کننده‌ای برای قیمت هزار دلاری محصول جدید خود داشته است. هر چند عدم وجود ویژگی‌هایی چون اسکنر یکپارچه با صفحه نمایش و پردازنده‌هایی با معماری 7 نانومتری، به نظر برسد که این هندست تفاوت چندانی با نوت 8 ندارد و در نهایت تنها مبلغ سالیانه بابت خرید گوشی هوشمند را برای کاربر افزایش می‌دهد.

Victor Hristov

نوت 9 پرچم‌داری بزرگ و زیبا است که به شیوه عجیبی در کناره‌ها حاشیه‌های بیشتری نسبت به سری قبلی خود دارد و کمی نیز تنومندتر است! در بقیه زمینه‌ها مطمئنا این فبلت خریدار خود را ناامید نخواهد کرد. به شخصه فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه و باتری قدرتمند این گوشی را دوست دارم، اما آرزو داشتم نوت 9 دارای ویژگی‌های جدیدتری مانند رابط کاربری بدون لمس با قابلیت تشخیص حرکت داشته باشد. هر چند حالا Samsung Experience بسیار سریع‌تر عمل می‌کند، اما هنوز هم مانند پیکسل یا آی‌فون بدون لکنت کار نمی‌کند. و آن قیمت 1000 دلاری؟ به هیچ وجه قانع نمی‌شوم که اسمارت‌فونی این قیمت را داشته باشد.

Nikolay Todorov

چند روزی از گلکسی نوت 9 استفاده کردم و این گوشی در همه زمینه‌ها بسیار خوب بود. صفحه نمایش و دوربین‌های آن عملکرد قابل ستایشی دارند، باتری آن فوق‌العاده است و داشتن S Pen حس بسیار خوبی دارد. اما به هیچ وجه این فبلت را زیبا و مهیج نیافتم و آن دکمه بیکسبی هم تمام وقت سر راه سبز می‌شود! با این وجود اگر با اندازه بزرگ آن مشکلی ندارید، پرداخت قیمت هزار دلاری برای داشتن یک نوت 9 کاملا ارزش این کار را دارد.

Joshua Swingle

گلکسی نوت 9 یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است و اگر کسی یک گوشی هوشمند احتیاج داشت، من احتمالا این دیوایس را پیشنهاد می‌کردم. با این وجود، این گوشی، هیجانی را که باید یک پرچم‌دار داشته باشد، ندارد و بزرگ‌ترین ویژگی جدید آن S Pen است که خود نیز محدودیت‌هایی دارد. در بقیه موارد، باتری قدرتمند نوت 9 را به راحتی با رقبا همتراز می‌کند اما صفحه نمایش آن در زمینه حاشیه‌ها به نظر قدمی رو به عقب باشد. با توجه به قیمت 1000 دلاری آن، اگر عجله‌ای برای خرید یک اسمارت‌فون ندارید، من توصیه می‌کنم، کمی صبر کنید. مطمئنا پیشمان نخواهید شد.

Adrian Diaconescu

بی هیچ شک و شبهه‌ای گلکسی نوت 9 قوی‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر است. اگر چند ماهی صبر کنید، شاید پرچم‌دار بعدی هواوی را هیجان‌انگیزتر و شکوهمندتر بیابید. در قدم بعدی گلکسی S10 قرار دارد که ظاهرا با توجه به اخبار و شایعات اخیر نسبت به نوت 9 محافظه کار، بسیار ریسک‌پذیرتر عمل کرده و وارد میدان خواهد شد. اما همه این مطالب به معنی آن نیست که امروز نوت 9 یک گوشی بد است.

Peter Kostadinov

در دو سال اخیر، سامسونگ در زمینه گوشی‌های بالارده خود بسیار پر قدرت عمل کرده و آنها را تبدیل به محصولاتی مطمئن در نظر خریدار کرده است و مطمئنا گلکسی نوت 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که از کار کردن با محصولا سامسونگ لذت می‌برم، اما این فبلت بسیار هوشمندانه عمل می‌کند؛ تا جایی که می‌گویم در آن غرق شده است. با این وجود قیمت هزار دلاری آن را منصفانه می‌دانم و اگر اسمارت‌فونی هزار دلار ارزش داشته باشد، مطمئنا نوت 9 خواهد بود.

Georgi Zarkov

نوت 9 یک اسمارت‌فون فوق‌العاده است و همانقدر که همراه خوبی برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود، در دست دیگر کاربران نیز کارایی دارد. اما برای من در حد یک دستگاه طاقچه‌ای باقی می‌ماند! هیچ دلیلی نمی‌بینم اگر نمی‌خواهید از تمامی امکانات آن استفاده کنید، کل روز آن را به دنبال خود بکشید. این فبلت بزرگ و سنگین است و طراحی آن جذابیتی ندارد. قلم هوشمند آن عملکردهای جالبی دارد، اما به نظر من در طول روز بیشتر آنها بدون استفاده هستند. حسگر اثر انگشت به حدی در بالا قرار گرفته است که باید انگشتانی دراز داشته باشید تا به راحتی بتوانید با آن کار کنید.

Florin Troaca

تصور این که گلکسی نوت 9 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2018 نیست، بسیار مشکل است. این گوشی دارای مشخصاتی عالی و عملکردی خارق‌العاده است و توسط S Pen ویژگی‌های اضافی نیز برای کاربر به ارمغان می‌آورد. با وجود همه این‌ها، من انتخاب‌های دیگر را دوست خواهم داشت و باور دارم که ارایه آن با قیمتی کمتر بسیار برای سامسونگ عاقلانه‌تر بود. اما از طرف دیگر شاید هم ما آمادگی مردم را برای خرید اسمارت‌فونی هزار دلاری دست کم گرفته‌ایم. پس با این وجود باید تنها صبر کرد و دید روند فروش جدیدترین عضو خانواده نوت چگونه رقم خواهد خورد.

1 در مورد “نظرات منتقدان مطرح حوزه تکنولوژی در خصوص گلکسی نوت 9 سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH