آپدیت جدید هواوی P20 پرو عرضه شد: اضافه شدن قابلیت GPU توربو به همراه وصله امنیتی ماه جولای

از زمانی که کمپانی هواوی تکنولوژی انقلابی و اختصاصی ملقب به GPU توربو را برای محصولاتش معرفی کرد، برخی از دستگاه‌های این شرکت تا به امروز از تکنولوژی فوق بهره‌مند شدند. جدیدترین مورد نیز به پرچمدار سه دوربینه چینی‌ها یعنی گوشی هواوی P20 پرو مربوط می‌شود که فناوری GPU توربو را توسط به‌روزرسانی اخیر خود دریافت کرده است.

البته نسخه استاندارد هواوی P20 نیز از قافله عقب نمانده و فناوری فوق را هم‌زمان با برادر سه چشمش دریافت کرد. این بدان معناست که چینی‌ها در حال اجرای تعهدات قبلی خود هستند. بد نیست بدانید در ماه گذشته میلادی، کمپانی هواوی لیست دستگاه‌های تولیدی این شرکت که قابلیت GPU توربو را دریافت می‌کنند، به طور رسمی منتشر کرد که در تصویر زیر مشخص است.

آن‌طور که در بخش تغییرات صفحه به‌روزرسانی گوشی هواوی P20 پرو اعلام شده، تکنولوژی فوق تجربه گیمینگ روان‌تری را برای کاربران و گیمرها فراهم خواهد کرد. برای فعال‌سازی این قابلیت نیز کار سختی در پیش نیست. کافی است که در نرم‌افزار Game Suite موجود در دستگاه و در بخش game acceleration، وضعیت GPU توربو را به حالت فعال درآورید. البته کار به همین‌جا ختم نشده و نرم‌افزار Game Suite قابلیت‌های مفید دیگری مانند حالت بازی بدون وقفه را هم به پرچمدار هواوی اضافه کرده است.

به‌روزرسانی فوق علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، محتوی آخرین وصله‌های امنیتی مربوط به ماه جولای نیز بوده تا امنیت سوگولی هواوی بیش از پیش بهبود یابد. در پایان باید یادآوری کنیم که فناوری GPU توربو در حال حاضر از همه بازی‌ها پشتیبانی نمی‌کند اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هواوی در حال همکاری با توسعه‌دهندگان است تا گستره پوشش و پشتیبانی فناوری اختصاصی خود را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH