حضور هواداران هواوی در رویداد تورهای ماجراجویانه هواوی در کشورمان

ارتباط نزدیک با مشتریان کلید اصلی موفقیت هر برندی است و هواوی با در نظر این نکته تمام تلاش خود را می کند تا از راه های مختلف بتواند ارتباط مستحکمی با مشتریان خود داشته باشد تا از این رهگذر موفق به کسب نظرات ارزشمند ایشان و در نظر گرفتن آنها در پروسه فعالیت‌های خود در بازار باشد.

با این هدف رویداد جدیدی تحت عنوان “تورهای ماجراجویانه هواوی” تعریف شده که در واقع رویدادی دنباله دار است و اولین نوبت آن در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با شعار “سلفی 24 مگاپیکسلی در باشگاه انقلاب” برگزار شد. در این رویدادها محوریت فعالیت‌ها بر مبنای فعالیت های سالم و مفرح ورزشی در کنار مشتریان وفادار و فعال هواوی تعریف می شود.

رویداد اول که در مجموعه ورزشی انقلاب تقریبا هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های سری Huawei nova 3 بود، با حضور مشتریان فعال در شبکه‌های اجتماعی هوآوی برگزار گردید و علاوه بر فعالیت های ورزشی، فرصت تجربه نزدیک گوشی های جدید Huawei nova 3 که به زودی به بازار وارد می شوند، قبل از عرضه عمومی برای این شرکت کنندگان فراهم شد.

با توجه به ویژگی های جالب این گوشی ها از جمله دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی که از هوش مصنوعی بهره می برد، تجربه کار با این مدل ها برای این شرکت کنندگان مغتنم بود چراکه در حین بازی های در نظر گرفته شده می توانستند از نزدیک قابلیت های پیشرو به خصوص سلفی قدرتمند در این مدل را تجربه کنند. در نهایت هم سلفی های با کیفیت گرفته شده توسط طرفداران در نهایت روی یک لیوان چاپ شده به عنوان یادبودی از یک خاطره ماندگار با هواوی تقدیم آن‌ها شد.

نحوه انتخاب این افراد از طریق فراخوانی بود که در صفحه اینستاگرام هوآوی منتشر شد و در نهایت 25 نفر با شاخص های مختلف برای این فعالیت برگزیده و دعوت شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH