لامپ هوشمند

بهترین لامپ‌های هوشمندی که می‌توانید از بازار بخرید (شهریور ماه ۹۷)

لامپ‌های هوشمند دسته‌ای از دیوایس‌های هوشمند هستند که به تازگی در خانه‌ها، محل کار و سازمان‌ها به چشم می‌خورند. این ال‌ای‌دی‌ها با موبایل قابل کنترل‌اند و براساس سلیقه شما رنگ خود را تغییر می‌دهند. اگر می‌خواهید بهترین‌ لامپ‌های هوشمند بازار را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.


مایپو Playbulb Color

لامپ هوشمند

مایپو یکی از برندهای معتبر این حوزه به شمار می‌آید که تا حالا از مدل‌های جذابی پرده برداشته است. Playbulb Color یکی از آن‌هاست که خوش‌بختانه در بازار کشورمان دیده می‌شود. با خرید این محصول، یک اسپیکر خوش‌صدا نیز نصیب‌تان می‌شود که آهنگ‌های مورد علاقه شما را پلی می‌کند. این مجموعه با فن‌آوری بلوتوث به موبایل‌ کاربر متصل می‌شود و می‌توانید با برنامه اختصاصی تولیدکننده به‌نام Playbulb X رنگ لامپ را تغییر دهید یا این‌که موزیکی پخش نمایید. سرپیچ‌های استاندارد باعث شده تا هنگام نصب محصول مایپو با مشکلی روبه‌رو نشوید. به لطف تکنولوژی بلوتوث نسخه ۴، لزومی ندارد فاصله نزدیکی با لامپ داشته باشید. رنجی در حدود ۱۰ متر در اختیار دارید و می‌توانید روی مبل نشسته و اسمارت ال‌ای‌دی خود را کنترل کنید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

مایپو Playbulb Sphere

لامپ هوشمند

بازهم محصول دیگری از کمپانی مایپو. اما این مورد کمی با مدل قبلی تفاوت دارد و از طراحی گوی‌مانندی سود می‌برد. به این ترتیب می‌توانید آن را در کنار در یا در باغ شخصی‌تان قرار دهید تا در هنگام شب ال‌ای‌دی فضا را زیباتر کند. برای همین، سازنده این امکان را داده تا با کمک فن‌آوری بلوتوث و اپلیکیشن مخصوص چند Playbulb Sphere را به‌صورت هم‌زمان کنترل کنید و آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف قرار دهید. در این صورت تغییرات روی تمام لامپ‌های هوشمند اعمال می‌شود. از آن‌جایی که این مدل به سقف متصل نمی‌شود و نمی‌توان آن را مستقیما به پریز وصل کرد، مایپو این اسمارت ال‌ای‌دی را با یک شارژر بی‌سیم عرضه کرده تا به راحتی بتوانید Playbulb Sphere را شارژ کنید و دوباره از آن بهره ببرید. اگر می‌خواهید به سرعت رنگ لامپ هوشمند را تغییر دهید و از موبایل و نرم‌افزار استفاده نکنید، فقط کافی‌ست به لامپ ضربه بزنید!

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

ریولاندی BLLS

لامپ هوشمند

اگر می‌خواهید همراه لامپ هوشمند، اسپیکری قدرت‌مند نیز داشته باشید و محصولی کامل را دریافت کنید، حتما به فکر خریدن این مدل باشید. به لطف بلندگوی بلوتوثی قادر به پخش موسیقی‌ دل‌خواه خود هستید و دیگر نیازی نیست پول بیش‌تری برای خرید اسپیکر بپردازید. خوش‌بختانه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در اختیارتان قرار گرفته تا با انتخاب آن‌ها اتاق یا خانه خود را تغییر دهید و زندگی را از حالت روتین خارج کنید. اپ مخصوصی هم برای این لامپ توسعه داده شده تا به راحتی رنگ مورد علاقه خود را برگزینید و پلی‌لیست‌تان را پخش نمایید. گفتنی‌ست مصرف کم BLLS آن را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل کرده است.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

مایپو Playbulb Reflector

لامپ هوشمندPlaybulb Reflector طیف وسیعی از رنگ‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود یک رنگ یا چند رنگ را برگزینید. خوش‌بختانه با کمک نرم‌افزار مخصوص قادر به تنظیم زمان نمایش رنگ‌ها هستید. به این ترتیب در صبح‌ها رنگ صورتی اتاق را پر می‌کند و در شب‌ها لامپ هوشمند با رنگ قرمز حال و هوای محیط را تغییر می‌دهد. سرپیچ‌های استاندارد محول مایپو به شما اجازه این را می‌دهند تا این ال‌ای‌دی را بدون دردسر نصب کنید. هم‌چنین Playbulb Reflector با شمار زیادی از دیوایس‌های هوشمند سازگاری دارد و فرقی نمی‌کند که از چه پلت‌فرمی استفاده می‌کنید. به‌طور کلی طرف‌داران آی‌فون و اندروید می‌توانند از این محصول جذاب بهره بجویند. مصرف کم لامپ‌ها مشخصه‌ای مهم در این دنیا به شمار می‌آید که انرژی مهم‌تر از هر چیز دیگری است. به همین علت مایپو به شما اطمینان می‌دهد که با خرید اسمارت ال‌ای‌دی‌های این شرکت در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

شیائومی Yeelight YLDP01YL

لامپ هوشمند

شیائومی یکی از برندهای محبوب بخش موبایل محسوب می‌شود و جالب است بدانید در طیف گسترده‌ای از حوزه‌‌ها فعالیت دارد. لامپ‌های هوشمند هم یکی از صنایعی به شمار می‌آید که شیائومی به آن وارد شده و محصولات را عرضه می‌کند. Yeelight YLDP01YL قادر به تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ است که با کمک اپلیکیشن مخصوص می‌توانید یک یا چندتا از آن‌ها را انتخاب کنید. امکان زمان‌بندی نیز فراهم شده تا به‌عنوان مثال در عصر رنگ بنفش خانه را روشن کند و صبح نوری زرد فضا را پر نماید. گذشته از این و برخلاف بسیاری از مدل‌ها، امکان تغییر روشنایی نیز وجود دارد و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف سطح روشنایی را کم یا زیاد کنید. دیگر مدل‌ها با تکنولوژی بلوتوث به موبایل متصل می‌شوند، ولی این یکی به فن‌آوری وای‌فای نیازمند است تا بتواند با گوشی کاربر متصل گردد. به این ترتیب نیازی نیست فاصله نزدیکی با لامپ داشته باشید و از اتاق‌تان نیز قادر به کنترل لامپ هوشمند بیرون هستید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH