اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید اپل آی‌فون XS

بله، عنوان این خبر را به درستی خوانده‌اید. آی‌فون‌های جدید اپل در آینده‌ای بسیارنزدیک معرفی خواهند شد و اکنون بررسی هندز-آن ویژگی‌های احتمالی این هندست‌ها منتشر شده است. آیا برای بررسی و مشاهده دقیق‌تر آی‌فون‌های جدید کنجکاو هستید؟ پس به مطالعه این خبر ادامه دهید.

اپل، برگزاری رویداد معرفی آی‌فون‌ها در کمپ جدید این کمپانی و سالن تئاتر استیو جابز را تائید نموده است. انتظار می‌رود که در جریان این مراسم شاهد رونمایی از یک مدل جدید اپل‌واچ و 3 مدل آی‌فون جدید باشیم. اسامی این گجت‌ها همچنان مبهم است؛ اما به‌منظور سهولت درک، موقتا آن‌ها را آی‌فون XS، آی‌فون XS پلاس و آی‌فون X لایت نام‌گذاری می‌نماییم.

به لطف تعامل تیم وب‌سایت Androidpit با دوستان و همکاران خود در سایت iPhone Italia و دستیابی به ماکت‌هایی واقعا باکیفیت، امکان دریافت و مقایسه فیزیکی خصوصیات احتمالی اسمارت‌فون‌های جدید اپل فراهم شده است. منبع ارایه‌دهنده این ماکت‌ها، مسئول انتشار اخبار مربوط به سال گذشته و بسیاری از شایعات دیگر پیرامون اسمارت‌فون‌های سایر برندها نیز به‌شمار می‌آید؛ بنابراین این منبع بسیار قابل‌اعتماد است.

هر 3 مدل آ‌ی‌فون با نمایشگرهای تقریبا بدون‌حاشیه و برشی جهت میزبانی از سخت‌افزارهای موردنیاز شما برای سیستم فیس آی‌دی عرضه خواهند شد. این هندست‌ها هنوز مجهز به یک پورت لایتنینگ هستند و از درگاه USB Type-C نیز خبری نیست. همچنین هر 3 مدل به لطف بهره‌مندی از روکش شیشه‌ای در پشت دستگاه بایستی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمایند.

بنابراین ارتقا این محصولات تنها شامل تغییر ابعاد و مشخصات داخلی آن‌ها نسبت به آی‌فون X خواهد بود. نسخه لایت نیز بایستی مجهز به یک دوربین منفرد و فاقد لنز تله فوتو باشد.

شما درباره آینده گوشی‌های آی‌فون چه‌طور فکر می‌کنید؟ آیا اپل در مسیر درستی گام برمی‌دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH