آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی S10 سامسونگ

بر اساس شایعه‌ای جدید که اوایل وقت امروز در شبکه‌اجتماعی توئیتر مطرح شد؛ اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S10 سامسونگ از حواشی نامتقارن بهره خواهند برد؛ اما نسبت نمایشگر به بدنه آن‌ها در مقایسه با هندست‌های نسل قبلی به میزان قابل‌توجهی بالاتر است. در هندست آینده، حاشیه فوقانی نسبت به چانه پایینی گوشی اندکی بزرگ‌تر است. با این‌حال احتمالا ضخامت چانه تحتانی دستگاه نسبت به حاشیه موجود در پنل جلویی گوشی جدیدا عرضه‌شده گلکسی‌نوت 9 تقریبا 2 برابر باریک‌تر خواهد بود.

گفته می‌شود که نمای جلویی نامتقارن خانواده گلکسی S10 در نتیجه قرارگیری یک قطعه ناشی شده است. با این‌حال اکنون مشخص نیست که کدام مشخصه داخلی، مسئول بروز این پدیده است.

سری گلکسی S10 در مقایسه با پرچم‌داران سال 2018 سامسونگ بایستی به همراه اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر و حتی دوربین 3 بعدی تشخیص عمق معرفی شوند. فناوری تشخیص عمق 3 بعدی تاکنون تنها با نمایشگرهای برش‌خورده جنبه تجاری پیدا کرده است؛ همان‌طور که این موضوع پیش‌تر در اسمارت‌فون‌های آی‌فون X اپل و شیائومی Mi 8 مشاهده شده است. در حال حاضر مدار دوربین 3 بعدی یک صنعت نوپا به‌شمار می‌آید؛ حتی اگر این فناوری منجر به افزایش ناچیز ضخامت حاشیه فوقانی گوشی شود. پیاده‌سازی سیستم تشخیص عمق در یک پرچم‌دار جدید به سامسونگ امکان خواهد داد تا قابلیت تشخیص چهره را با سرعت و دقتی بالاتر (با ایمنی بیش‌تر) ارایه نموده و قطبی‌سازی عملکرد ایموجی‌های واقعیت‌افزوده را در خانواده محصولات پیشرفته فعلی خود بهبود دهد.

براساس شایعات، سامسونگ با همکاری شرکت Mantis Vision موفق به طراحی یک دوربین 3 بعدی بدون ناچ شده است. این استارتاپ اسرائیلی برای چندین سال از پروژه مذکور حمایت کرده است. انتظار می‌رود که تولیدکننده کره‌ای در دروه زمانی نزدیک به پایان سه‌ماهه نخست سال 2019 و احتمالا طی نمایشگاه تجاری سالانه MWC در شهر بارسلونای اسپانیا از محصولات سری گلکسی S10 خود رونمایی کند. شایعه شده که محصولات این سری شامل 3 مدل مختلف خواهد بود؛ با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این هندست‌ها از قابلیت 5G بهره‌مند خواهند شد یا خیر. خانواده گلکسی S10 بایستی به‌عنوان نخستین گوشی‌های موبایل سامسونگ با تراشه‌های 7 نانومتری معرفی شوند که قابلیت‌های پردازشی و بهره‌وری انرژی بی‌سابقه‌ای را ارایه خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH