تحلیل‌گر: اپل در سال 2019 از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر بین‌المللی موسسه TFI به دلیل گمانه‌زنی‌های پیشین خود درباره دستگاه‌های اپلی، شخصیتی شناخته‌شده است. امروز وی یک یادداشت تحقیقاتی جدید را برای مشتریان ارسال کرد که بر امکان به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر در مدل‌های جدید آی‌فون تمرکز داشت. این تحلیل‌گر می‌گوید که اپل برای افزودن این فناوری به هندست‌های آی‌فون سال آینده خود تلاشی نمی‌کند در حال حاضر به نظر می‌رسد که اپل ابدا به این مشخصه علاقه‌ای ندارد.

به عقیده آقای کو، اپل احساس می‌کند که پاسخ مشتریان به فناوری فیس آی‌دی به‌قدر کافی مثبت بوده است و این موضوع غول آمریکایی را متقاعد کرده تا در عوض تاچ آی‌دی به روند استفاده از سیستم تشخیص چهره خود ادامه دهد. این تحلیل‌گر معتقد است که اپل پیش از به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت درون نمایشگری در دستگاه‌های iOS خود مایل است تا چگونگی واکنش کاربران اندرویدی به این فناوری را مشاهده نماید. به‌عنوان مثال، کو با افرادی که منتظر حضور یک اسکنر بیومتریک درون نمایشگری بر روی اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس هستند، موافق است. بر اساس گزارشات این 2 دستگاه در اوایل سال آینده عرضه خواهند شد.

وی پیش‌بینی می‌کند که در سال 2019 بهره‌گیری از این فناوری به میزان 500 درصد افزایش خواهد یافت. وی می‌افزاید: استفاده از قابلیت اسکن تمام‌صفحه، گام بعدی برای فناوری اسکنر اثرانگشت درون نمایشگری خواهد بود. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا با قرار دادن انگشتان خود بر روی هر نقطه از نمایشگر دستگاه، اثرانگشت خود را وارد نمایند. در حال حاضر گوشی‌های مجهز به قابلیت اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر به‌منظور خواندن اثرانگشت کاربران، آن‌ها را ملزم می‌کنند تا انگشت خود را بر روی قسمت مشخصی از صفحه‌نمایش قرار دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH