چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

آخرین اخبار و اطلاعات از چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و مسئولین برگزار کننده آن از نحوه برگزاری و استقبال کاربران رضایت دارند. این لیگ که با شور و حال خاصی در مجموعه برج میلاد در حال برگزاری است میزبان هزاران نفر از گیمرهای جوان ایرانی است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران آمار جالبی از این لیگ اعلام شد که بیش از 20 هزار مسابقه در این لیگ برگزار شده و 12 هزار بازیکن در این مسابقات شرکت داشته‌اند. این رقم نشان دهنده افزایش 70 درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال قبل است که 2000 بازیکن از این تعداد را گیمرهای زن تشکیل می‌دهد.

این مسابقات در رشته‌های FIFA18 ،PES2018، کلش رویال، کانتر استرایک، کوییز آو کینگز و پسرخوانده برگزار شده و بیشترین شرکت کننده متعلق به رشته‌های فوتبالی (FIFA و PES) بوده است. همچنین پرطرفدارترین کنسول نیز کنسول PS4 بوده که مجموعا تمام بازی‌ها به عدد 19600 بازی خواهد رسید.

کریمی قدوسی در پاسخ به سوالی پیرامون دلیل انتخاب نام غلط بازی‌های رایانه‌ای برای این مسابقات گفت: ما متوجه این اشکال هستیم و به دلیل تبلیغات و برندینگی که امسال برای این نام انجام شده است، امکان تغییر نداشتیم ولی قطعا از سال بعد نسبت به تغییر نام این مسابقات اقدام خواهیم کرد.

این لیگ تا روز جمعه ادامه داشته و عموم مردم نیز می‌توانند با مراجعه به سالن نمایشگاه A برج میلاد از این رقابت‌ها بازدید نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH