انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از راه‌های مؤثر در بهبود کیفیت آب آشامیدنی است که نقش بسزایی در کاهش خطر ابتلا به انواع بیماری‌های پوستی و گوارشی را ایفا می‌کند. دستگاه‌های تصفیه آبی که در بازار ایران وجود دارند در برندهای مختلف عرضه شده‌اند و به دلیل تنوع بالایی که در این برندها وجود دارد، تشخیص اینکه کدام دستگاه از بقیه بهتر است گاه کار دشواری به نظر می‌رسد. به طور کلی از بین برندهای مختلف می‌توان به برندهای تایوانی اشاره کرد که دستگاه های تصفیه آب خانگی را با کاربردهای مختلف و متناسب با نیازهای متفاوت تولید کرده اند. در این مطلب نگاهی به این دسته از محصولات خواهیم داشت و با برخی از برندهای زیرمجموعه این محصولات آشنا خواهیم شد. 

انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی

کشور تایوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع آب تصفیه کن خانگی است که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آمریکا تولید می‌کند. استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران سابقه‌ای نزدیک به چند دهه دارد و علیرغم انواع گوناگون برند، محصولات تایوانی در بین استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی شناخته شده هستند. سه برند اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا، سی سی کا و تصفیه آب سافت واتر هستند که تحت نظارت آمریکا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند.

بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران

سه برند آکوا، آکوا پرو و سافت واتر به دلیل آن که دارای تأییدیه‌های بین‌المللی را دارند، در بازار ایران مورد اعتماد هستند و به صورت گسترده به فروش می‌رسند. از جمله‌ی این تأییدیه‌ها می‌توان به گواهی NFS و Quality Water اشاره کرد که در ارتباط با کیفیت آب تصفیه شده و عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. متأسفانه به دلیل آن که از سوی مردم نیاز زیادی به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب وجود دارد، برخی افراد به فکر کلاهبرداری بوده و با وارد کردن محصول تقلبی به دنبال سودجویی بیشتر هستند. به همین خاطر اگر به دنبال خرید بترین دستگاه‌های تصفیه آب در ایران هستید، حتماً محصول مورد نظر خود را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

یکی از دغدغه‌های خریداران دستگاه تصفیه آب، قیمت این دستگاه‌ها است. باید گفت که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بسته به مدل محصول، نوع عملکرد و تعداد مراحلی که آب طی آن‌ها تصفیه می‌شود تعیین می‌گردد. منظور از مدل محصول هرکدام از سه برند آکوا، آکوا پرو و سافت واتر هستند. نوع عملکرد نیز اشاره به روش تصفیه آب دارد که معمولاً دستگاه‌هایی که به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می‌کنند، قیمت بیشتری دارند. همچنین تعداد مراحل تصفیه آب در حقیقت به تعداد فیلترهایی اشاره دارد که بر سر راه آب قرار می‌گیرند تا بر اساس کار ویژه‌ی خود آب را تصفیه کنند. برای مثال برخی از دستگاه‌ها سه مرحله‌ای هستند و برخی هفت یا هشت مرحله‌ای. هرچه تعداد مراحل تصفیه بیشتر باشد، کیفیت آب تصفیه بسیار بهتر و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال در برخی دستگاه‌ها فیلتر فرابنفش نیز وجود دارد که با استفاده از اشعه‌ی فرابنفش تمام باکتری‌های نامطلوب آب را ازبین می‌برد و احتمال زنده ماندن هرگونه میکروارگانیسم را به صفر می‌رساند.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

شرکت رادگستر نوین یکی از مراکز اصلی وارد کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است که برای حدود یک دهه در ایران محصولات با کیفیت و اصل را عرضه کرده است. این شرکت کلیه محصولات خود را با گارانتی طلایی یک ساله، خدمات پس از فروش دائمی و پشتیبانی مادام‌العمر به مشتریان عرضه می‌کند و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و اشخاص بتوانند در رابطه با خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل به آن اعتماد کنند. شرکت رادگستر نوین دارای یک تیم مشاوره‌ی تخصصی و با تجربه است که قبل از خرید، به افراد راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. در صورتی که شما هم در ارتباط با بهترین دستگاه‌های تصفیه آب در ایران و یا قیمت دستگاه های تصفیه آب سوال و یا ابهامی دارید، می‌توانید با شماره 77723166-021 تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

افزایش تعداد عرضه‌کنندگان و وارد کردن محصولات تقلبی سبب شده تا نظام قیمت‌گذاری از انسجام مطلوبی برخوردار نباشد و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل کار مشکلی به نظر برسد؛ به همین خاطر گاه قیمت‌های بسیار پایین و یا بسیار بالای محصولات که به نوعی خارج از عرف هستند، برخی متقاضیان خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را به اشتباه می‌اندازد. در چنین وضعیتی یکی از بهترین روش‌های خرید آن است که به صورت اینترنتی دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. شرکت رادگستر نوین به فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب پرداخته و امکان خرید اینترنتی را برای تمام مشتریان فراهم کرده است؛ در این روش می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کرده و ضمن مطالعه مطالب مفید و نکات مهم درباره خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، محصولات مختلف، خصوصیات و قیمت آن‌ها را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد. در این روش تحویل وجه پرداختی نیز در محل صورت می‌گیرد و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که خرید از شرکت رادگستر نوین به صورت تلفنی نیز امکان‌پذیر است و این شرکت محصولات خود را در دو حالت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین ارسال و نصب محصول کاملاً رایگان بوده و پس از نصب تست تصفیه در حضور مشتری انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH