چرا آنر پلی بهترین اسمارت‌فون نمایشگاه IFA 2018 بود؟!

حالا که نمایشگاه IFA 2018 با همه جنجال و هیاهوها و کنفرانس‌های مطبوعاتی داغ‌اش به پایان رسیده، فرصت مناسبی است که نگاهی به جدیدترین اسمارت‌فون‌های معرفی شده بیندازیم. به نظر می‌رسد که آنر امسال نه فقط به دلیل معرفی آنر مجیک ۲، بلکه به خاطر رونمایی رسمی از آنر پلی، حضور درخشان‌تری نسبت به بقیه برندها در این رویداد داشت.

اگر چه همه ما تا قبل از IFA 2018 تقریبا همه چیز را درباره آنر پلی می‌دانستیم، اما همچنان اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه آن نداشتیم. با مشخص شدن جزییات مربوطه، این شرکت نوپای چینی در جریان کنفرانس خود تایید کرد که تصمیم دارد به بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود. با آمدن آنر پلی، حالا شرکت قصد ترغیب مشتریان جوانی را دارد که به‌دنبال عملکردهای گیمینگ قدرتمند و گرفتن عکس‌های نسبتا خوب هستند.

گیمینگ؛ ترندی در حال رشد در بازار گوشی‌های هوشمند

برای خیلی‌ها، آنر پلی یک سورپرایز بزرگ در IFA 2018 بود. آنر با این اسمارت‌فون به رقبای خود نشان داد که بلد است چگونه رضایت گیمرها را جلب کند. همه چیز گوشی، از طراحی و مشخصات فنی آن گرفته تا قیمت (۳۶۵ دلار)، به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا موفقیت تجاری آن تضمین گردد.

آنر، متوجه محبوبیت بازی‌های کامبت چند نفره و اهمیت استفاده از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و HDR، که نیاز به پردازش گرافیکی سریع دارند، شده است. فناوری Turbo GPU شرکت، تا اندازه‌ای توانسته این سرعت را افزایش دهد، به‌طوریکه به‌گفته آنر، میانگین سرعت فریم آنر پلی بر روی بازی PUBG چیزی در حدود ۳۹.۴۶ است.

قیمت مناسب

آنر پلی در ازای چیزی که ارایه کرده قیمت مناسبی دارد. در رنج قیمتی آن، کم‌تر رقیبی به‌جز پوکوفون F1 شیائومی وجود دارد. پردازنده گوشی (کایرین ۹۷۰) کاملا شناخته شده است و قابیلت‌های آن به اثبات رسیده و از نظر نرم‌افزاری هم بالاتر از محصول شیائومی قرار دارد.

گرفتن آنر پلی در دست هم بسیار راحت‌تر بوده و نمایشگر ۶.۳ اینچی آن (البته با وجود بریدگی) امکان تولید تصاویر شفاف و شارپ (Full HD+) را برای گیمرها فراهم کرده است. بنابراین این دستگاه به اندازه‌ کافی خوب است که بتواند بازی‌کنندگان بسیاری را به سمت خودش بکشاند.

همکاری با اپراتورها و یک فروشگاه موقت در پاریس

آنر پلی همچنین در دو نسخه قابل دسترس است: “Player Edition Black” و “Player Edition Red”، که هر دو با طراحی‌های جالبی در قاب پشت عرضه خواهند شد.

پیش‌تر، گوشی‌های آنر فقط به‌طور آنلاین در دسترس بودند، اما حالا این برند چینی به سیاست گسترش خود در کشورهای غربی سرعت بیشتری داده است. شرکت در حال حاضر از کانال اپراتورهای اروپایی اقدام به فروش محصولات خود می‌کند که ایده بسیار خوبی است. به دلیل اینکه هنوز بسیاری از کاربران، از طریق اپراتورهایشان محصولات خود را خریداری می‌کنند، آنر در حال سرمایه‌گذاری بر روی بازارهایی است که قبلا آن‌ها را رها کرده بود.

شرکت، در ادامه این اقدامات و به تبعیت از وان‌پلاس، اخیرا فروشگاه‌ موقت خود را در مرکز خرید Les Quatre Temps پاریس دایر کرده است. تا پایان دسامبر، این امکان برای مردم پاریس فراهم خواهد شد تا به‌صورت حضوری محصولات آنر را بخرند. می‌توان تصور کرد که در آینده نزدیک، درست مانند کاری که شیائومی در حال انجام آن است، شاهد فروشگاه‌های فیزیکی آنر در مغازه‌ها باشیم.

بنابراین با توجه به همه چیزهایی که در بالا گفته شد، جای تعجبی ندارد که بگوییم در نمایشگاه امسال برلین، آنر پلی بیش از همه اسمارت‌فون‌ها توجهات ما را به خودش جلب کرد. البته منکر نقاط ضعف گوشی از جمله دوربین ضعیف و کیفیت صوتی پایین آن نیستیم، اما در بقیه جنبه‌ها باید اذعان کرد که پلی، یک سروگردن بالاتر از همه قرار داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH