تیراندازی

بهترین بازی‌های تیراندازی اندروید را بشناسید

بازی‌های بسیاری برای پلت‌فرم اندورید معرفی شده‌اند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. جالب است بدانید فقط ژانر اکشن دارای کلی زیرمجموعه است که یکی از آن‌ها تیراندازی است. در این سبک شما عمدتا در نقش فردی هستید که باید با کمک سلاح خودش را نجات دهد. اگر علاقه‌مند به گیم‌های تیراندازی هستید و می‌خواهید بهترین‌های این سبک را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.


Deer Hunter Classic

تیراندازی

شکار از زمان قدیم یکی از تقریحات لذت‌بخش بوده و در حال حاضر نیز شمار زیادی از انسان‌ها این کار را به‌عنوان شغل خود برگزیده‌اند. اما اگر نمی‌خواهید موجود بی‌گناهی را بکشید و در عین حال مایل به تجربه شکار کردن هستید، بهترین گزینه دانلود این بازی است. در Deer Hunter Classic حیوانات زیادی در حدود ۲۰۰ نوع وجود دارند تا بتوانید آن‌ها را با ترفندهای مختلف شکار کنید. گفتنی‌ست با هر بار شکار کردن امتیاز به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن برای خریدن سلاح و وسایل بهره ببرید. گرافیک مجموعه نیز در سطح بالایی قرار دارد و محیط بازی به لطف جزئیات فراوان شباهت زیادی به واقعیت دارد. مود آنلاین نیز در نظر گرفته شده تا با چالش‌های جهانی روبه‌رو شوید و در بین پلیرهای برتر قرار بگیرید. در حالت عادی تنها باید در فضا بگردید و به شکار کردن بپردازید. ولی در حالت آنلاین ماموریت‌هایی به شما داده می‌شود که با کمک آن‌ها دستاوردهایی نصیب‌تان می‌شود و لول‌تان در گوگل‌پلی گیمز نیز افزایش می‌یابد.

Hitman: Sniper

تیراندازی

به‌صورت کلی در بازی‌هایی که در نقش یک اسنایپر هستید، باید در موقعیت خود ثابت بمانید و اهداف را بزنید. به این ترتیب ماموریت‌های جدیدی می‌گیرید که نسبت به گذشته دستاوردها و امتیازات بیش‌تری را به ارمغان می‌آورند. گذشته از این، دیگر لزومی ندارد مدام در محیط بازی بگردید. پس اگر علاقه‌مند به این سبک از گیم‌ها هستید، حتما Hitman: Sniper را از دست ندهید. این بازی بیش از ۱۰ میلیون بار در فروشگاه گوگل دانلود شده و امیتاز بالایی را کسب نموده است. خوب است بدانید چنین مجموعه‌ای توانسته نظر ادیتورهای گوگل‌پلی را نیز جلب کند و به انتخاب آن‌ها تبدیل شده. در این گیم نه‌تنها آدم‌ها، بلکه زامبی‌ها نیز طراحی شده‌اند تا در موقعیت‌های مختلف ظاهر شوند و شما را به چالش بکشند. تنوع اسلحه‌ها یکی از محبوب‌ترین بخش‌های گیم به شمار می‌آید و به لطف افکت‌های صدا حس در دست گرفتن یک اسنایپر واقعی به شما منتقل می‌شود. گرافیک را از یاد نبریم. Hitman: Sniper فضای خاصی دارد که هیجان را بالاتر می‌برد و گاها محیط را ترسناک‌تر می‌کند.

Into the Dead 2

تیراندازی

این بازی برای علاقه‌مندان به مرده‌های متحرک طراحی شده و تنها یک هدف دارید: باید از شر زامبی‌‌ها خلاص شوید و جان خود را نجات دهید. در حقیقت بقا اصلی‌ترین ماموریت شماست و باید به هر روشی جان خود را حفظ کنید. برای انجام این کار، سلاح‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که با توجه به پول پرداخت شده، قدرت کشتار دارند. با کشتن زامبی‌ها، غیر از زنده ماندن، دستاورد و امتیازاتی نیز نصیب‌تان خواهد شد که برای خرید وسایل به کار می‌روند. تنوع اسلحه‌ها باعث شده تا گیمر ترغیب به ادامه بازی شود و در نهایت به لوازم پیشرفته‌تری دسترسی پیدا نماید. در Into the Dead 2 سگ‌ها نیز همراهی‌تان می‌کنند تا در شرایط دشوار کمک‌تان کنند و با زامبی‌ها درگیر شوند. گرافیک مناسب یکی از عوامل محبوبیت این گیم به شمار می‌رود. محیط، اسلحه‌ها و دیگر عناصر با جزئیات فراوان به چشم می‌خورند و جذابیت را افزایش می‌دهند. صداگذاری نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل توسعه‌دهنده از افکت‌های هیجان‌انگیزی استفاده نموده که برای مثال در حین تعویض خشاب و تیراندازی شنیده می‌شوند. این بازی مهیج و کمی ترسناک تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده است. ادیتورهای گوگل‌پلی نیز از تجربه گیم راضی بوده‌اند.

Modern Combat 5: Blackout

تیراندازی

استودیوی گیم‌لافت خالق آثار بسیاری است که اکثر آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف محبوب و چندین میلیون بار دانلود شد‌ه‌اند. سری Modern Combat نیز یکی از موفق‌ترین بازی‌های این توسعه‌دهنده محسوب می‌شوند که جز بهترین‌های ژانر اکشن و مخصوصا سبک تیراندازی به حساب می‌آیند. جدیدترین عضو این سری معرفی شده و بی‌تردید یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های اندروید شمرده می‌شود. گرافیک مجموعه نسبت به سری‌های قبل بهتر شده و حالا شاهد جزئیات زیادی در محیط هستیم. در Modern Combat 5: Blackout بعضی از المان‌ها ظاهری عجیب‌ نسبت به نسل قبل بازی پیدا کرده‌اند و اسلحه‌ها نیز از همیشه کشنده‌تر شده‌اند. این باعث می‌شود سریع‌تر به اهداف خود برسید و دشمن را شکست دهید. صداگذاری نیز برای یک گیم اکشن بسیار مهم است. گیم‌لافت این موضوع را درک کرده و ضمن بهره‌گیری از موسیقی‌های جذاب، از افکت‌های مختلفی نیز بهره برده که استرس و هیجان را بیش‌تر می‌کنند. این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون بار در فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز نسبتا بالایی را دریافت کرده است. هم‌چنین به «انتخاب ادیتورها» نیز تبدیل شده. در نتیجه نصب آن خالی از لطف نیست و حتما عاشقش می‌شوید!

Critical Ops

تیراندازی

در حال حاضر این بازی یکی از محبوب‌ترین گیم‌های تیراندازی محسوب می‌شود که تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده. در کل برای بازی‌ها گرافیک بخش مهمی است که می‌تواند کاربر را ترغیب به نصب یک بازی کند. Critical Ops نیز دقیقا یکی از مجموعه‌هایی‌ست که با گرافیک خود نظر یوزرهای بسیاری را جلب کرده. جرئیات زیادی در تصاویر موجب افزایش جذابیت بازی شده و محیط‌های گوناگون نیز به این موضوع دامن زده‌اند. اسلحه‌های متنوعی در اختیار دارید تا با کمک‌شان دشمن را از پا در بیاورید و امتیازاتی کسب کنید. با دریافت این دستاوردها نیز قادرید سلاح بخرید یا این‌که برخی از لوازم را ارتقا دهید. در بیش‌تر بازی‌های آنلاین شاهد مود بازی با دوستان هستیم و خوش‌بختانه Critical Ops از این قاعده مستثنی نیست. با پیدا کردن دوستان خود یا دوستان جدیدی می‌توانید ماموریت‌های گروهی را تجربه کنید که به مراتب هیجان بیش‌تر نسبت به ماموریت‌های تکی دارند. یکی دیگر از عوامل که سبب امتیاز بالای این بازی شده، گیم‌پلی مجموعه است. در کنار این‌که بخشی از ماجرا به اسلحه شما بستگی دارد، تکینک کاربر نیز مورد بحث است و در کل استراتژی حرف اول را می‌زند. در بازی‌های گروهی نیز این موضوع باید در نظر گرفته شود و استراتژی واحدی را پیش بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH