سه بازی خوب برای بازی‌کردن با تلفن‌همراه در تابستان

usdominatesmobile_mfg

روزهای تابستانی در حال گرم‌تر شدن هستند و بازار خانه‌نشینی و بازی‌کردن با تلفن‌همراه نیز مانند هوا بسیار گرم است، اما روزهای طولانی، بازی‌های زیادتری را می‌طلبند که گاهی پیداکردن یک بازی خوب بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌شود. امروز در آی‌تی‌رسان قرار است سه بازی بسیار جذاب را به شما معرفی کنیم که بازی‌کردن آنها بسیار لذت‌بخش است.

1- Modern Combat 5: Blackout

158

هیچ‌کجا امن نیست، باید مراقب خود باشید در غیر این‌صورت چند شلیک و تمام! مهاجمین را از پا درآورید و از مناظر خیره‌کننده و گرافیک خارق‌العاده محیط به وجد بیایید و با صداگذاری بسیار زیبا خود را در میدان نبرد حس کنید.

مدرن کامبت 5 بدون شک بهترین عنوان شوتر در دیوایس‌های همراه است؛ در این نسخه تنها قادر به آنلاین بازی‌کردن هستید و با اتصال به اینترنت وارد میدان نبردی جذاب و بسیار هیجان‌انگیز می‌شوید. تنوع سلاح و ابزارها در بسیار زیاد و در نوع خود منحصر‌به‌فرد است. این بازی برای هر سه سیستم‌عامل همراه یعنی ویندوزفون، iOS و اندروید موجود است.

لینک دانلود از آی‌تونز
لینک دانلود از گوگل‌پلی

2- Clash Of Kings

clash of kings

امپراتوری خود را پایه‌گذاری کنید، قدرتمند شوید و امپراتوری‌های دیگر را زیر سلطه خود بکشید و آن‌ها را مستعمره خود کنید تا برایتان مالیات بفرستند.

کلش‌ اف‌ کینگز نام یک بازی در سبک استراتژیک است که اخیرا از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. در این بازی شما در نقش پادشاه یک دهکده ویرانه ظاهر می‌شوید که باید با ذکاوت و تیزهوشی، امپراتوری خود را ترمیم و قدرتمند کنید و با حمله به دیگر امپراتوری‌ها منابع‌شان را غارت نمایید. تنوع ساختمان‌ها در این بازی بسیار بیشتر از باز‌ی‌های استراتژیک دیگر است و صد البته آشنایی با کاربرد همه آن‌ها ساده نیست و مدتی طول می‌کشد تا بتوانید با کاربرد‌شان آشنا شوید. در رابطه با خریدهای درون برنامه‌ای برخلاف کلش آو کلنز، نیاز به واسط‌ه‌های گوناگون نیست و شما می‌توانید به راحتی و با اعتبار ریالی از کافه‌بازار خریدهای خود را انجام دهید.

لینک دانلود از آیتونز
لینک دانلود از گوگل‌پلی

3- Snake Rewind

snake rewind game

طعمه‌ها را بخور تا رشد کنی اما مواظب‌باش به تله‌ها برخورد نکنی که هرچه خورده‌ای را به هیچ‌ و‌ پوچ تبدیل می‌کنید!

مطمئنا زمانی را به‌ یاد دارید که طول مارهایمان در بازی اسنیک گوشی‌های نوکیا یک افتخار بود. شاید دیگر لذتی راکه صفحه‌های تک رنگ نوکیا 1100 با انجام‌دادن این بازی به ما منتقل می‌کرد، نتوانیم تجربه کنیم اما این بازی پس از سال‌ها بازگشته تا بتواند بخشی از خاطرات ما را برایمان تداعی کند. به طور کلی گیم‌پلی Snake Rewind همان گیم‌پلی قبلی است ولی بخش‌هایی به آن افزوده شده تا بتواند کمی خود را شبیه به بازی‌های روز دنیا کند. تله‌ها کمی پیشرفته‌تر شده و کنترل این بازی برای صفحات‌لمسی بهینه‌تر است.

لینک دانلود از آیتونز
لینک دانلود از گوگل‌پلی

4 در مورد “سه بازی خوب برای بازی‌کردن با تلفن‌همراه در تابستان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH