تمامی دستگاه‌های سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد!

این‌روزها حتما با جملاتی مانند «ما در عصر دستگاه‌های هوشمند زندگی می‌کنیم» زیاد برخورد کرده‌اید. اما واقعیت این است که همه این محصولات، از هوش مصنوعی پشتیبانی نمی‌کنند. با وجود این، همه چیز قرار است تغییر کند. لااقل می‌دانیم که سامسونگ به‌دنبال طراحی دستگاهایی است که با هوش مصنوعی کار کنند. دیروز، Maja Pantic، مدیر اجرایی واحد هوش مصنوعی سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که آن‌ها این تکنولوژی را تا سال ۲۰۲۰ در همه محصولات به‌کار خواهند برد.

Pantic، استاد دانشگاه امپریال کالج لندن و یکی از مدیران مرکز هوش مصنوعی کمبریج سامسونگ، گفته است: فناوری هوش مصنوعی که توسط سامسونگ توسعه یافته، همواره کاربرمحور بوده و سرویس‌هایی کاربردی و بی‌خطر را در اختیار شخص قرار خواهد داد.

سامسونگ الکترونیکس، این مرکز را در ۲۲ مه امسال افتتاح کرد و تحقیقات آن، بر روی توسعه تکنولوژی تشخیص پیشرفته احساس با استفاده از هوش مصنوعی متمرکز شده است. مرکز توسط Pantic و Andrew Blake هدایت می‌شود. Blake، قبلا سرپرست لابراتوار تحقیقاتی مایکروسافت در کمبریج بود.

سامسونگ، پنج مرکز مرتبط با هوش مصنوعی در سرتاسر دنیا از جمله در تورنتو و مسکو دارد. بنابراین همه آن‌ها بر روی توسعه سرویس‌های هوش مصنوعی کاربرمحور سامسونگ کار می‌کنند. تکنولوژی‌های کاربر محور، تعداد زیادی از دستگاه‌ها را به هم متصل کرده و قابلیت‌ها و کمک‌های بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کنند.

این دستگاه‌ها علاوه بر انجام کارهای مشترک خاصی، سرویس‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای را هم مهیا خواهند کرد. آن‌ها می‌توانند عملکرد خود را از طریق یادگیری و پشتیبانی مستمر بهبود ببخشند.

به‌عنوان بخشی از این استراتژی، سامسونگ الکترونیکس در حال توسعه تکنولوژی‌های پایه‌ای در بخش‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تشخیص صوتی و تصویری، ربات‌ها، یادگیری ماشین و تحلیل داده‌ها اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH