خرید فالوور اینستاگرام خوب است یا بد؟

خرید فالوور اینستاگرام یکی از نیازهای بسیار جالب کاربران این شبکه اجتماعی است که در بسیاری از نتایج جستجو نیز به دنبال آن هستند و حتی قیمت‌های بسیار گزافی برای آن پرداخت می‌کنند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های بزرگی است که به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات از بزرگترین اشتباهاتی است که هر کسب و کار یا فردی امکان انجام آن را دارد!

البته گفتنی است که یکی از دلایل تمایل افراد برای خرید فالوور اینستاگرام این است که توجه همه کاربران این شبکه به سمت اکانت‌هایی است که بیشترین فالوور را دارد و به همین دلیل روز به روز بر دنبال کنندگان آن‌ها به صورت واقعی اضافه می‌شود ولی آیا همه این اکانت‌ها به صورت غیر واقعی اقدام به افزایش فالوورهای خود کردند؟

خرید فالوور اینستاگرام

شاید شما هم تبلیغات این چنینی را دیده باشید که ” 500 فالوور اینستاگرام فقط 4 دلار ” یا ” فالوورهای واقعی اینستاگرام را از ما بخواهید ” ولی نکته ابهام‌انگیز در این تبلیغات اذعان بدون تعارف به خرید و فروش فالووری است که در صورت واقعی بودن عملا نشان‌دهنده هک شدن حساب کاربری افراد یا تقلب در این موارد است که می‌بایست خریدار یا حتی نهادهای ناظر به آن توجه کنند و از دامن زدن به این موضوع جلوگیری کنند.

اما نکته اصلی در موضوع خرید فالوور اینستاگرام وسوسه‌ای‌ است که معمولا در فرد خریدار ایجاد می‌کند چرا که قطعا هر فرد نا آشنایی در اولین برخورد دوست‌دار این موضوع است که بتواند با افزایش فالوورهایش به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند ولی به گفته بسیاری از کارشناسان فالوورهای فیک به راحتی قابل تشخیص بوده و در بلند مدت تاثیری در روند کسب درآمد یا مشهوریت فرد نداشته و حتی به ضرر او منجر می‌گردد.

خرید فالوور اینستاگرام

جدا از فالوور یکی دیگر از تبلیغاتی که در این بین شاهد هستیم تبلیغات مربوط به لایک اینستاگرام است که همانند موضوع دنبال کننده توسط کارشناسان به طور کلی رد می‌شود چرا که در بلند مدت به دلیل شناسایی راحت آن‌ها و عدم توانایی فرد برای استمرار این اتفاق به ضرر کسب و کار یا فرد تمام می‌شود.

پس از بحث کلی پیرامون خرید دنبال کننده به سراغ کنکاش پیرامون مسائل دیگر این موضوع مهم می‌رویم.

رابطه استفاده از اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام

اصولا اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در کشورمان محسوب می‌شود که افراد و کسب و کارهای مختلف به دلایل گوناگون از آن بهره می‌برند ولی به طور کلی می‌توان برای آن سه دلیل اصلی نام برد:

ارتباطات دوستانه و خانوادگی: بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان برای استفاده از اینستاگرام دلیل ارتباطات خانوادگی را بیان می‌کنند و طبیعتا وجود فالوورهای فیک در اکانت‌های این چنینی نه تنها دلیلی ندارد بلکه حتی مضحک به نظر می‌رسد! پس  قطعا در این سری از کاربران نیازی به خرید فالوور نیست و هزینه‌کرد برای آن نیز اشتباه بزرگی‌ است.

بازاریابی برای کسب و کار: این سری از کسب و کارها نیز برای بازاریابی برای محصولاتشان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. اغلب فعالیت‌های این سری از اکانت‌های اینستاگرامی به مساله فروش تعلق داشته که از فروش کالا گرفته تا فروش خدمات تفاوتی نمی‌کند چرا که فالوور فیک توانایی خرید نداشته و شما نیز به هیچ روشی امکان فروش محصول‌تان را به او نخواهید داشت.

تاثیرگذاری یا ایجاد کمپین: در این بخش نیز اصولا برای تاثیرگذاری یک کمپین یا تاثیرگذاری یک موضوع از سوی یک فرد یا گروه بایستی مردم واقعی حضور داشته باشند و حضور میلیون‌ها کاربر فیک هیچ اثری در آن نخواهد داشت! در این بخش حضور افراد مشهور و معروف نیز گنجانده می‌شود که قطعا اخبار مربوط به رسوا شدن آن‌ها را در رسانه‌های مختلف شنیده‌اید! طبیعتا با خرید دنبال کننده غیر واقعی شما یک قماری را انجام می‌دهید که انتهای آن در اغلب موارد باخت شماست!

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام کار شما را در اینستاگرام تمام می‌کند

از دیگر نکات منفی فالوورهای فیک این است که آن‌ها با شما رابطه دو جانبه ندارند و عملا شما با یک سری کاربرانی مواجه هستید که در هیچ تعاملی با شما شرکت ندارند و بعد از مدتی قطعا نسبت به این موضوع حساس خواهید شد و انگیزه خود را برای ادامه کار و فعالیت از دست خواهید داد.

قطعا بسیار دیده‌اید که در یک سری از صفحات، کامنت‌هایی با این مضمون بسیار زیادند که “چه پست‌های خوبی” ” پست‌های خوبی داری به منم سر بزن” و…. که طبیعتا کار یک کاربر واقعی نیست و صرفا ربات‌هایی این کاربران فیک را مدیریت می‌کنند که عملیات تبلیغ را برای بعضی دیگر از صفحات اینستاگرام انجام می‌دهند.

رفع محدودیت‌های اینستاگرام

آیا با خرید فالوور اینستاگرام می‌توان تبلیغات گرفت؟

بسیاری از برندهای تجاری برای واگذاری تبلیغ به صفحات مختلف ابتدا کاربران و سطح فعالیت‌های آن‌ها را راستی آزمایی می‌کنند و شما اگر در این آزمون سربلند بیرون نیایید، قطعا به هدفتان یعنی کسب درآمد نزدیک نمی‌شوید. اسفناک است اگر بدانید بعضی از این فالوورهای فیک پس از مدتی بسته به صلاحدید مدیر بات آن‌ها، شما را آنفالو می‌کنند و به یکباره با ریزش شدید فالوور مواجه خواهید شد که اعتبارتان را بیش از پیش زیر سوال می‌برد. حتی به صورت دوره‌ای اینستاگرام بسیاری از این ربات‌ها را حذف و اکانت‌های فیک را از بین می‌برد که بازهم منجر به زیر سوال رفتن اعتبار اکانت شما می‌شود.

آیا فالوورهای فیک فعالیت عادی دارند؟

یکی از آمارهایی که پیرامون فعالیت اکانت‌های واقعی وجود دارد این است که معمولا رابطه این اکانت‌ها با دنبال کنندگانشان چیزی در حدود 1 تا 8 درصد است که با افزایش فالوور این عدد کمتر شده و به معنای دیگر، رابطه عکس دارد. اگر اکانتی خارج از این محدوده و قانون با کاربرانش رابطه داشته باشد که تفاوتی در پایین‌تر یا بالاتر بودن آن ندارد، نشان دهنده غیر واقعی بودن دنبال کنندگانی است که قطعا به ضرر صاحب صفحه است.

از طرف دیگر فعالیت این فالوورها عملا غیرمرتبط با هدف شماست چرا که بعضا تبلیغات غیراخلاقی، سیاسی، نامرتبط و …. انجام می‌دهند که اعتبار صفحه شما را از بین برده و باعث آنفالو کردن افراد واقعی می‌شود. پس به طور کلی به این موضوع توجه ویژه‌ای کنید و قبل از خرید فالوور اینستاگرام تمام مشکلات و معضلات پیش رو را در نظر بگیرید و با آمادگی کامل به سراغ این مسکن کوتاه مدت بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH