ابزاری ویژه جهت شناسایی صفحات جعلی اینستاگرام

صفحات جعلی اینستاگرام یکی از معظلات بزرگ این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود که به تازگی مسئولین آن با راه اندازی قابلیتی جدید در پلت‌فرم خود به تمامی کاربران امکان می‌دهند تا با بررسی اطلاعات جزئی از هر صفحه بتوانند به صفحات اصلی دسترسی داشته باشند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، طبق اعلام رسمی مسئولین اینستاگرام به تازگی امکانی به نسخه جدید این اپلیکیشن اضافه شده است تا کاربرانی که قصد فالو کردن صفحات مختلف را دارند بتوانند به اطلاعات قبلی آن صفحه دسترسی داشته باشند و با مشاهده این جزئیات در بخش About This Account از فالو کردن صفحات جعلی پرهیز کنند.

صفحات جعلی اینستاگرام

در بخش مربوط به About This Account هر صفحه، اطلاعاتی از قبیل مکان جغرافیایی اتصال ادمین پیج به اینترنت (سرورهای مورد استفاده)، کشور محل سکونت ادمین، تغییرات نام کاربری و غیره نمایش داده می‌شود که کاربر متوجه وضعیت جعلی یا اصلی بودن صفحه می‌شود.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به تغییرات انجام شده در هر اکانت دسترسی داشته باشند و بدیهی است که صفحات جعلی با تغییر نام صفحه معمولا سعی در فریب دادن کاربران دارند و این تغییر نام از این طریق لو خواهد رفت. همچنین دسترسی ادمین صفحه به کاربران اطلاع داده می‌شود که نشان دهنده اطلاعاتی است که به اصلی یا جعلی بودن صفحه کمک می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH