بازی

بازی PUBG به زودی برای کنسول ایکس‌باکس وان بهینه‌سازی خواهد شد

مبارز ناشناس میدان نبرد یا همان PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) یک بازی ویدیویی از رده بازی‌های Battle royale است که با استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، قدیمی و ترکیبی به همراه تاکتیک‌های رزم‌ مخفی و دیگر روشی‌های مبارزه کماندویی انجام می‌شود تا بتوانید به عنوان آخرین فرد زنده بازی را به پایان برسانید!

بازی

نکته جالب در مورد این بازی، استقبال بی‌نظیر و فوق‌العاده گیمر‌ها و کاربران در پلتفرم توزیع دیجیتال استیم (Steam) و دیگر پلتفرم‌های از جمله کنسول ایکس‌باکس وان طی چند ماه گذشته است. چند هفته قبل نیز تیم توسعه‌دهنده Bluehole از یک کمپین با عنوان Fix PUBG رونمایی نمود که هدف آن ایجاد بازی بهتر و جذاب‌تری برای عموم کاربران بود. چند روز قبل نیز این تیم در مورد تغییرات مهمی که برای نسخه ایکس‌باکس وان انجام شده‌ است، توضیح داد. که شما می‌توانید مهم‌ترین این موارد را در ادامه ملاحظه نمایید.

  • توسعه‌دهندگان بخش Achievements که باز نمی‌شود را تعمیر خواهند کرد.
  • عملکرد آن در ایکس‌باکس وان به زودی بهینه‌سازی خواهد شد.
  • بخش‌های Survivor و Wanderer خیلی زود بازبینی و اصلاح خواهند شد.
  • پیام خطای Lost Connection to Host آدرس‌دهی خواهد شد و مشکل قطعی‌های ایجاد شده بر‌طرف می‌شود.

توجه ویژه تیم توسعه Bluehole به برطرف کردن مشکلات مربوط به ایکس‌باکس وان نکته بسیار خوبی است و امیدواریم به زودی شاهد برنامه‌ریزی آنها برای بهبود وضعیت نرخ فریم و دریافت تصاویری بهتر بر روی کنسول جدید مایکروسافت باشیم. شما هم می‌توانید موارد مورد علاقه خود به منظور بهینه‌سازی شدن را از اینجا با تیم توسعه Bluehole درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH