قیمت آیفون XR در ایران مشخص شد

کمپانی اپل در کنار دو گوشی پرچم‌دار جدید خودش یعنی Xs و Xs Max، از مدل XR هم رونمایی کرد، محصولی که قرار است تا به عنوان یک گوشی مقرون به‌صرفه‌تر از این شرکت وارد بازار شده و به طور حتم از حدود آبان ماه سال جاری در کشورمان نیز حضور خواهد یافت.

آیفون 10R که نسل جدیدتر از آیفون 10 محسوب می‌شود، از یک نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح تصویر 1792 در 828 پیکسل بهره گرفته شده و بر روی آن جدیدترین چیپست اپل یعنی A12 بایونیک حضور دارد. این محصول تازه مجهز به دوربینی با سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی است.

آیفون 10R در 3 ظرفیت 64 و 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و همچون گذشته خبری از ساپورت کارت حافظه جانبی و همچنین جک استاندارد 3.5 میلی‌متری در آن نیست.

قیمت آیفون 10r

طبق اعلام اپل، گوشی آیفون XR با بهای پایه 749 دلار عرضه می‌شود و برای نسخه‌های بالاتر قیمت آن به 849 و 949 دلار می‌رسد.

اما با توجه به بهای دلار در بازار کشورمان که در حول و حوش 14 هزار تومان است، پیش‌بینی می‌شود که قیمت گوشی اپل با افزوده شدن مالیات و عوارض، پس از تثبیت (و به شرط عدم افزایش قیمت دلار) برای مدل XR از  بالای 11 میلیون تومان آغاز شود.

به‌نظر شما چند درصد از مردم کشورمان توانایی خرید این آیفون ارزان‌تر را خواهند داشت؟!

به سوپر گروه گوشی‌های اپل ملحق شوید

5 در مورد “قیمت آیفون XR در ایران مشخص شد”

  1. به نظر من ۱۰۰ درصد چون هر چی اجناس کرونتر میشه مردم اشتیاق چند برابری برای خریدشون رو پیدا میکنند

  2. مطمئن باشید مدل پایه XR حسابی تو ایران میفروشه.

    از اونجایی که پر درآمد ترین شغل های ایران در حوزه (دلالی) قرار داره و دلالان محترم برای حفظ وجهه شغلی و حرفه ای سالهاست که هرسال گوشی خودشون رو به آخرین محصول آیفون بروز میکنند، پس مطمئنا خریداری آیفون جدید برای این جماعت که کم هم نیستند از اولویت بالایی برخورداره.

  3. خیلی جالبه ک برای ورود گوشی موبایل خییلی از گارانتی ها ارز دولتی گرفتن و حتی برای اپل هم ارز دولتی گرفتن و اینو وزیر ارتباطات هم گفتن ولی برای فروشش با نرخ ارز آزاد میفروشن!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH