نوکیا ۳.۱

آپدیت اندروید 8.1 برای نوکیا 3.1 عرضه شد

گوشی نوکیا 3.1 یکی از معدود دیوایس‌های تحت پروژه اندروید وان شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال است که در ابتدای عرضه خود، اندروید 8.0 را اجرا می‌کرد. با آن‌که قرار بر این شده تا این هندست به‌روزرسانی‌های بزرگ سیستمی بعدی را نیز دریافت کند، اما از منابع مختلف خبر رسیده که آپدیت اندروید 8.1 اوریو در برخی مناطق برای نوکیا 3.1 منتشر شده است.

نوکیا ۳.۱

به نظر می‌رسد کاربران هندی این دیوایس نوکیا جزو اولین کسانی خواهند بود که به‌روزرسانی فوق را دریافت خواهند کرد. برخی کاربران اعلانی مبنی بر وجود یک آپدیت در این هندست مشاهده کردند که از طرف اچ‌ام‌دی عرضه شده و نسخه نرم‌افزاری سیستم‌عامل آن را به شماره 8.1 می‌رساند. تا آن‌جا که مطلع هستیم، این کمپانی فنلاندی هنوز عرضه گسترده و جهانی این آپدیت را آغاز نکرده است؛ بنابراین کاربران نوکیا 3.1 در دیگر کشورهای جهان باید روزها و شاید هفته‌ها صبر کنند تا اعلان آن را در دستگاه‌شان مشاهده کنند.

حجم این به‌روزرسانی حدود 1.12 گیگابایت بوده و شامل وصله‌های امنیتی ماه سپتامبر نیز می‌شود. به علاوه، تغییرات اشاره شده در این پکیج حکایت از اضافه شدن منوی جدید تنظیمات، قابلیت نمایش درصد شارژ باتری دیوایس‌های بلوتوثی متصل شده و منوی پاور بازطراحی شده دارد. همان گونه که در ابتدای این مقاله اعلام کردیم، نوکیا 3.1 قرار است به‌روزرسانی‌های بزرگ دیگری نیز دریافت کند. شرکت اچ‌ام‌دی پیش از این اعلام کرده بود که تمام دیوایس‌های این کمپانی در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH