موزیکال

معرفی بهترین بازی‌های موزیکال اندروید

با افزایش محبوبیت اسمارت فون‌ها و سیستم‌عامل گوگل، اپلیکیشن‌ها و گیم‌های بیش‌تری توسط توسعه‌‌دهنده‌های نام‌آشنا یا ناشناخته معرفی می‌شوند که کاربرد موبایل‌ها را بیش‌تر می‌کنند. از طرفی این برنامه‌ها می‌توانند عصای دست‌مان در حین انجام برخی از کارها باشند یا این‌که تنها کاربران را سرگرم نمایند. به‌طور کلی این محصولات نرم‌افزاری طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. اگر می‌خواهید با بهترین بازی‌های موزیکال اندروید آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


BeatX

موزیکال

این گیم تا حالا بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز نسبتا بالایی را کسب کرده است. در حقیقت توسعه‌دهنده یک بازی هیجان‌انگیز را برای‌تان در نظر گرفته تا با استفاده از ترفندهای مختلف ریتم خاص خود را بسازید. به همین علت خوره‌های موزیک به سمت این عنوان جذب می‌گردند و نصب آن به علاقه‌مندان موسیقی توصیه می‌شود. BeatX امکان بازی کردن با دوستان یا افراد دیگر را به شما می‌دهد و در صورت نیاز نیز می‌توانید به‌صورت تک‌نفره از گیم لذت ببرید. گذشته از این، کنترل‌های متعددی برای‌تان در نظر گرفته شده تا به راحتی مراحل را پشت‌سر بگذارید و امتیاز کسب کنید. در این مجموعه شما قادر به دریافت شاهکار خود در فرمت‌های معمول خواهید بود تا آن را در پلی‌لیست قرار دهید. گرافیک ساده نیز موجب افزایش محبوبیت BeatX شده و طیف وسیعی از کاربران قادر به نصب و اجرای بی‌نقص بازی خواهند بود.

Cytoid

موزیکال

اگر جز طرف‌داران موسیقی‌های عاشقانه و دراماتیک هستید، این بازی گزینه‌ مطلوبی برای شما محسوب می‌شود. باید با حرکت انگشت‌تان روی صفحه موبایل ریتم موسیقی را دنبال کنید. اما این کار به هیچ‌عنوان راحت نخواهد بود. بعضی از موزیک‌ها با سرعت بسیار زیادی پخش می‌شوند که دستان شما از دنبال کردن نت‌ها جا می‌ماند و به این ترتیب می‌بازید. در اصل Cytoid برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های دشوار ریتمیک طراحی شده و نظر این دسته از کاربران را جلب خواهد کرد. توسعه‌دهنده قابلیت‌های دیگری را نیز برای افزایش جذابیت مجموعه تدارک دیده است. یکی از همین ویژگی‌ها، اشتراک‌گذاری مراحل است. در هر موقعیت و سطحی قادر به ارتباط با دوستان خود در فضای مجازی خواهید بود. می‌توانید با چند اشاره لول‌تان را به رخ دیگران بکشید! اما مهم‌ترین مشخصه Cytoid، آهنگ‌های نامتناهی آن است. موزیک‌ها تمامی ندارند و در این صورت گیم هرگز پایان نمی‌یابد. در هر زمان به جدیدترین و بهترین موسیقی‌ها دسترسی دارید که به‌طور مداوم آپدیت می‌شوند. خوش‌بختانه برای استفاده از این بازی لزومی به پرداخت مبلغی نیست و حتی کوچک‌ترین تبلیغی را هم مشاهده نمی‌کنید.

Dynamix

موزیکال

نسل جدیدی از بازی‌های ریتمیک در حال ریلیز هستند که بی‌تردید Dynamix یکی از آن‌هاست. در این گیم‌ها طراحی به‌طور قابل توجهی بهبود یافته و علاوه بر خود بازی، جذب گرافیک آن خواهید شد. استفاده از المان‌های دیزاین مدرن باعث محبوب‌تر شدن بازی گشته و نظر هر کسی را جلب می‌کند. در حقیقت Dynamix ترکیبی از موسیقی و حرکات انگشت است. به‌صورت کلی باید انگشت خود را روی صفحه با سرعت بسیار زیاد تکان دهید و ریتم موزیک را دنبال کنید. به پایان رساندن سطوح مختلف بازی میزان سرعت‌عمل شما را می‌طلبد و خوش‌بختانه یا متاسفانه حتی اگر در این کار حرفه‌ای باشید، Dynamix شما را به چالش می‌کشد. رنگ‌ها و تایپوگرافی خاص، هیجان بازی را بیش‌تر نموده و برای این‌که حوصله‌تان سر نرود، توسعه‌دهنده موزیک‌های متعددی را برای‌ شما فراهم کرده است. ولی بیش از هر چیزی، شخصیت‌های متفاوت، محیطی آشنا به گیم بخشیده‌اند و انگار میان کاراکترهای انیمیشن‌های ژاپنی به دام افتاده‌اید! برای دسترسی به موزیک‌های پریمیوم و مخصوص مجموعه، باید مبلغی را پرداخت کنید تا ترک‌های مورد نظر آزاد شود و چالش‌های اصلی شما آغاز گردد. ضمنا این عنوان توانسته امتیاز بالایی را در فروشگاه گوگل کسب کند و جالب است بدانید تا حالا بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده.

Piano Tiles 2

موزیکال

اگر قصد تجربه یکی از بهترین بازی‌های موزیکال اندروید را دارید، پس حتما Piano Tiles 2 را مدنظر داشته باشید. در این گیم بسیاری از قابلیت‌های جذاب حضور دارند و همین دلیل اصلی محبوبیت این عنوان است. گفتنی‌ست بازی مذکور تا حالا بیش از ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بسیار بالای ۴.۷ از ۵ را کسب کرده. این افتخارات حاکی از آن‌اند که با یک بازی دوست داشتنی طرف هستیم که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. گرافیک مدرن Piano Tiles 2 در تمام مراحل و موقعیت‌ها مشهود است و نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم. انیمیشن‌های چشم‌گیر روند گیم را لذت‌بخش‌تر و همین‌طور هیجان‌انگیزتر کرده‌اند و از این بازی خسته نمی‌شوید. در اصل شما یک ماموریت در تمامی مراحل دارید. باید ریتم موسیقی در حال پخش را دنبال کنید تا موزیک به‌طور کامل شکل بگیرد. اما اگر این کار را انجام دهید، مرحله پایان نمی‌یابد و می‌توانید برای جذب دستاوردها و امتیازات بیش‌تر به بازی کردن ادامه دهید. موسیقی‌های متنوعی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا ساعت‌ها سرگرم Piano Tiles 2 شوید و به قطعات جذابی از طیف وسیعی از موسیقی‌دانان مشهور گوش دهید. پس از اتمام مراحل اولیه، گیم تازه آغاز می‌شود و آهنگ‌های دشوار رونمایی می‌گردند. دنبال کردن نت‌های این نواها به مراتب سخت‌تر است و باید سرعت‌عمل زیادی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH