قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 در ایران

گلکسی نوت 9 چندی پیش معرفی شد که طبق انتظارات، توجهات بسیار زیادی را نیز به خودش جلب کرد. پیش از این بررسی گلکسی نوت 9 سامسونگ و همچنین آنباکسینگ آن را برای شما انجام دادیم و بدین طریق، با محصول تازه سامسونگ آشنا شدیم.

قیمت جهانی گلکسی نوت 9 مبلغ 999 دلار برای مدل 128 گیگابایت (با 6 گیگابایت رم) و 1250 دلار برای مدل 512 گیگابایت (با 8 گیگابایت رم) اعلام شده که حتی در سطح بین المللی نیز رقم بالایی محسوب می‌شود.

سال گذشته و هنگام پیش فروش گلکسی نوت 8 که در دیجی کالا انجام شد، سامسونگ مبلغ اولیه 3.700.000 تومان را برای پرچم‌دار خودش در نظر گرفت که با استقبال گسترده‌ای نیز در داخل کشور روبرو گردید.

اما امسال با توجه به نوسانات بسیار زیاد نرخ ارز و جهش ناگهانی آن، پیش‌بینی‌ها بر یک قیمت بسیار بالا دلالت دارند که بی‌تاثیر از اوضاع اقتصادی کشور نیست.

قیمت گلکسی نوت 9 در ایران چقدر است؟

اگر بخواهیم تنها قیمت جهانی را ملاک قرار داده و در بهای دلار در ایران ضرب کنیم، به قیمتی در حدود 14 میلیون تومان خواهیم رسید که تازه این عدد بدون در نظر گرفتن مالیات و عوارض محصول خواهد بود و با افزودن آن‌ها، شاید قیمت قانونی گلکسی نوت 9 فرای 16 میلیون تومان هم برسد.

اما از طرفی بایستی امید داشت از آنجایی که شرکت سامسونگ دارای دفتر مرکزی در ایران است، با در نظر گرفتن برخی تسهیلات ویژه، این گوشی را با بهایی کم‌تر عرضه کرده تا کابران بیشتری قادر به تهیه آن باشند.

بایستی این نکته را در نظر بگیریم که حتی در صورت برآورده شدن مطلب فوق، باز گلکسی نوت 9 قیمتی بسیار بالاتر نسبت به سال گذشته داشته و بایستی انتظار بهایی بیشتر از 10 میلیون تومان را بکشیم، رقمی که قاعدتا از توان خرید بسیاری از کاربران خارج بوده و همین امر سبب می‌شود تا این گوشی محبوب، به سختی قابل تهیه در کشور باشد.

به سوپر گروه گوشی‌های سامسونگ ملحق شوید

7 در مورد “قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 در ایران”

  1. خیلی گرونه.. خییییلی گرونه??? منی که الان نوت8 دارم دیگه به هیچ وجه نمیتونم نوت9 رو بخرم، دیگه وای بحال بقیه که مدل پایین تر دارن و میخوان ارتقا بدن..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH