آپدیت آنر ویو 10 با پشتیبانی از GPU Turbo و بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

اسمارت‌فون آنر ویو 10 به‌عنوان جایگزین ارزان‌قیمت‌تر هواوی میت 10 پرو طی ماه مارس گذشته در ایالات‌ متحده آمریکا معرفی شد. این هندست تاکنون مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده که ویژگی‌هایی جدید و اصلاحاتی مهم را به گوشی افزوده است.

آخرین به‌روزرسانی مهم، حالت EIS (تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر) برای دوربین، بهینه‌سازی‌های حرارتی و مواردی دیگر را به گوشی اضافه کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، امروز به‌روزرسانی دیگری همراه با پشتیبانی از حالت GPU Turbo منتشر شد. این موضوع به معنای بهبود کارآیی پردازش گرافیکی برای دستیابی به تجربه گیمینگ پیشرفته‌تر است.

این به‌روزرسانی در کنار قابلیت GPU Turbo، مشخصه AIS (تثبیت‌کنندگی مصنوعی تصاویر) را نیز شامل می‌شود. با عرضه اسمارت‌فون هواوی P20 پرو از این ویژگی رونمایی شد. AIS احتمالا به نرم‌افزار پردازش تصویر تعبیه شده در آنر ویو 10 کمک خواهد کرد.

بعلاوه آپدیت آنر ویو 10 دربردارنده یک پچ امنیتی ماهیانه و رفع باگ مربوط به کاربران اپراتور ایرتل در هندوستان است. هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی برای دستگاه‌های موجود در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد؛ اما این موضوع نبایستی چندان به‌طول بینجامد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH