آنتی‌ویروس‌های اندروید

بهترین آنتی‌‌ویروس‌های اندروید را بشناسید

محبوبیت اسمارت فون‌ها هرساله افزایش می‌یابد و برای همین امنیت آن‌ها بیش‌تر از قبل مورد تهدید قرار می‌گیرد. از طرفی، کاربران نیز اطلاعات ضروری‌شان را در موبایل‌های خود ذخیره می‌نمایند و باید از این دیتاهای مهم در برابر افراد مختلف محافظت کنند. خوش‌بختانه دنیای تکنولوژی راه‌کاری را پیش‌روی‌تان گذاشته. می‌توانید از آنتی‌ویروس‌ها بهره ببرید. اگر می‌خواهید برترین آن‌ها را بشناسید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Avast Mobile Security

آنتی‌ویروس‌های اندروید

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که در حوزه امنیت برای موبایل‌ها عرضه شده، بی‌تردید Avast Mobile Security است. در حقیقت این برنامه فراتر از یک اسکنر است و به‌طور کل با نمونه‌های دیگر تفاوت دارد. می‌توانید شماره‌های خاصی را بلاک کنید، فایروال در اختیار داشته باشید و جست‌و‌جویی امن را در فضای مجازی تجربه کنید. به این ترتیب تا مدت‌ها به لطف نبود ویروس‌ها و بدافزارها سرعت گوشی‌تان کاهش نمی‌یابد و به سادگی آسیب نمی‌بیند. حتی توسعه‌دهنده آنتی‌ویروس قابلیت ضدسرقت را نیز به کار گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن اسمارت فون گمشده خود را پیدا کنید و دزد را هم بیابید. به‌عنوان مثال این امکان داده شده تا از راه دور اطلاعات خصوصی خود را از روی هندست کاملا پاک نمایید. هم‌چنین ویژگی قفل کودک نیز فراهم گشته تا والدین با خاطری آسوده وسایل گوشی هوشمند را در اختیار فرزند خود قرار دهند. در حالت معمولی، تمام امکانات برای‌ شما در دسترس است و تنها برای خلاص شدن از شر تبلیغات باید مبلغی را به‌صورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت کنید.

Bitdefender Antivirus Free

آنتی‌ویروس‌های اندروید

Bitdefender برندی نام‌آشنا در حوزه امنیت به شمار می‌آید و اگر کمی با دنیای تکنولوژی آشنا باشید، حتما این عنوان را به‌وفور مشاهده کرده‌اید. کمپانی سازنده اپلیکیشن مخصوص پلت‌فرم گوگل را در فروشگاه‌های نرم‌افزاری عرضه کرده که در بین برترین‌ها قرار می‌گیرد و به خوبی از اسمارت فون‌تان محافظت می‌کند. این سیستمی رایگان است که بسیار سبک بوده و برخلاف رقبای خود فشار زیادی روی چیپست نمی‌آورد. در واقع در پس‌زمینه اجرا نمی‌شود و به این صورت عمر باتری کاهش نمی‌یابد. در نتیجه باید وارد اپلیکیشن شوید تا اسکن موبایل شروع شود یا زمان‌ را برای این کار تنظیم کنید. با کمک این قابلیت دیگر لزومی ندارد مدام به برنامه سر بزنید و وقت‌تان را هدر دهید. Bitdefender Antivirus Free در زمان‌هایی که شما تعیین کرده‌اید، اسکن را آغاز می‌نماید و حافظه را برای یافتن ویروس و بدافزارها می‌کاود. جالب است بدانید هر وقت که برنامه جدیدی را نصب کنید، این آنتی‌ویروس فعال خواهد شد تا از سلامتی آن اپلیکیشن اطمینان حاصل نماید. گفتنی‌ست Bitdefender Antivirus Free تا حالا بیش از  ۱ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده.

McAfee Security & Power Booster Free

آنتی‌ویروس‌های اندروید

اگر می‌خواهید امنیت موبایل‌تان به‌صورت کامل تامین شود و در عین حال سرعت دیوایس خود را افزایش دهید، پس حتما این اپلیکیشن را مدنظر داشته باشید. شرکت McAfee یکی از نام‌های شناخته‌شده در این حوزه به شمار می‌آید که محصولات بسیار محبوبی را به بازار عرضه کرده است. اپلیکیشن اندرویدی نیز شاهکار این کمپانی محسوب می‌شود که به انتخاب اول طیف وسیعی از کاربران تبدیل گشته. McAfee Security & Power Booster Free به اسکنری حساس مجهز شده که به سرعت دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت وجود هرگونه ویروسی آن را فورا از بین خواهد برد. در کنار این، ردیابی گوشی گمشده نیز قابلیت ویژه آنتی‌ویروس است که می‌تواند در صورت دزدیده شدن اسمارت فون مفید باشد و موقعیت گجت را اطلاع دهد. ضمنا قادرید از راه دور اطلاعات خصوصی‌تان را حذف کنید تا افراد مختلف امکان مشاهده دیتاهای شما را نداشته باشند. McAfee Security & Power Booster Free در صورت شناسایی اپلیکیشن‌های مشکوک، دسترسی آن‌ها را به منابع سیستم و قسمت‌های مختلف هندست محدود یا کلا قطع می‌نماید. این اپ تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز نسبتا بالای ۴.۴ از ۵ را کسب کرده است.

Kaspersky Mobile Antivirus

آنتی‌ویروس‌های اندروید

کسپرسکی یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌ها را تولید می‌کند که تا حالا برای سیستم‌عامل‌های محبوب ارایه شده‌ است. خوش‌بختانه دنیای اندروید نیز از وجود محصولات این استودیوی روسی بی‌بهره نیست. این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی در فروشگاه گوگل به چشم می‌خورد. خوب است بدانید حتی در ورژن رایگان نیز امکانات بسیاری در اختیارتان قرار دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید گوشی‌تان را اسکن کنید و در صورت پیدا شدن ویروس آن را از بین ببرید. در واقع Kaspersky Mobile Antivirus تمام اپلیکیشن‌ها را مورد کاوش قرار می‌دهد تا برنامه‌های مشکوک و مخرب شناسایی شوند. بیش‌تر خطرها در فضای مجازی وجود دارند و با کانکت شدن به اینترنت در برابر حملات زیادی قرار می‌گیریم. سایت‌های مختلفی در این شبکه ساخته می‌شوند تا عملکرد دیوایس‌ها را کند کنند، اطالاعات را به سرقت ببرند و… برای همین Kaspersky Mobile Antivirus از موبایل شما در اینترنت نیز محافظت می‌کند و دسترسی شما به وب‌سایت‌های خرابکار را مسدود می‌سازد. به این ترتیب اسمارت فون‌تان آسیبی نمی‌بیند و تجربه لذت‌بخشی از خواندن مطالب، مشاهده فیلم‌ها و عکس‌ها در فضای مجازی رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH