ساعت هوشمند

ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار را بشناسید (مهر ماه ۹۷)

ساعت‌های هوشمند یکی از جذاب‌ترین گجت‌های حال حاضر دنیا به حساب می‌آیند که بعضا قادر به انجام طیف وسیعی از کارها هستند و شما را تا حدی از وجود اسمارت فون بی‌نیاز می‌سازند. در واقع این دسته از دیوایس‌ها انتخابی عالی برای دوست‌داران ورزش شمرده می‌شوند و به‌طور کامل وضعیت سلامتی‌تان را زیر نظر دارند. اگر می‌خواهید با بهترین اسمارت واچ‌های اقتصادی بازار آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


X7 Leather Sling

ساعت هوشمند

اگر علاقه‌مند به ساعت‌های کلاسیک هستید و قصد خرید یک محصول نوستالژیک و در عین حال مدرن را دارید، این اسمارت واچ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. تولیدکننده، بندی چرمین را برای دستگاه در نظر گرفته تا با بستن آن به مچ دست حس مطلوبی به کاربر منتقل شود و عاشقان دیزاین کلاسیک به سمت X7 Leather Sling جذب شوند. هم‌چنین استفاده از این المان راحتی بیش‌تری را هنگام استفاده برای کاربر فراهم کرده و می‌توانید بدون نگرانی ساعت هوشمند را تمام‌وقت بپوشید. نمایشگر تقریبا بزرگ با رزولوشن مناسب، خوانایی بالایی را به ارمغان آورده و محتوا با جزئیات فراوان به نمایش در می‌آیند. سازنده از پردازنده مدیاتک در کنار رام و رم بهره برده تا بتوانید بعضی از اپ‌ها و بازی‌های سیستم‌عامل WatchOS را نصب کنید و لذت ببرید. حس‌گرهای متفاوتی نیز برای پایش سلامتی شما تدارک دیده شده که به‌طور دقیق حرکات‌تان را زیر نظر دارد و در صورت لزوم هشدارهایی را اعلام می‌نماید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

BSNL A20

ساعت هوشمند

وقتی صحبت از کالای اقتصادی یا ارزان‌قیمت به میان می‌آید، در ذهن اغلب کاربران دیوایس‌های بی‌کیفیتی تداعی می‌شوند که قابلیت‌های اندکی دارند و عمر آن‌ها بسیار کم است. با این همه، کمپانی BNSL در پی تغییر این تفکر است. تولیدکننده با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ویژگی‌های جذاب، این ساعت هوشمند را به یکی از برترین اسمارت واچ‌های اقتصادی بازار تبدیل کرده است. عنصر آلومینیوم ظاهر را تا حد زیادی تغییر داده و شکلی لوکس به آن بخشیده. ضمنا این بدنه مقاومت را افزایش داده و تا مدت‌ها قادر به پوشیدن A20 خواهید بود. پنل نسبتا بزرگ با رزولوشن رضایت‌بخش، محتواها را به‌صورت واضح نشان می‌دهد و پیکسل‌ها مشکلی هنگام خواندن متون ایجاد نمی‌کنند. امکان نصب سیم‌کارت نیز فراهم شده است. دوربینی هم در اختیارتان قرار دارد تا در موقعیت‌های مختلف اقدام به عکس‌برداری کنید. اتصال از طریق بلوتوث انجام می‌گیرد و می‌توانید عکس‌ها را به گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتقال دهید. سنسورهای پایش سلامتی از یاد نرفته و سازنده از آن‌ها برای بررسی وضعیت سلامتی شما استفاده می‌کند. به این ترتیب قادرید اطلاعات مفیدی از حال و احوال خودتان داشته باشید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

میدسان GT08

ساعت هوشمند

مایل به پرداخت مبالغ زیادی برای خرید یک ساعت هوشمند نیستید، می‌خواهید یک دیوایس کارآمد و در عین حال اقتصادی خریداری کنید؟ پس حتما میدسان GT08 را مدنظر داشته باشید. این اسمارت واچ با طراحی زیبا و مدرنی روانه بازار شده و نظر هر کسی را جلب می‌کند. فرقی نمی‌کند که طرف‌دار مدل‌های کلاسیک یا مدرن باشید، این گجت نیازهای‌تان را برطرف می‌کند و یکی از بهترین‌ها در رنج خود به شمار می‌آید. استفاده از قاب فلزی، ظاهری چشم‌گیر به میدسان GT08 بخشیده و در حقیقت دلیلی برای خرید این ساعت هوشمند محسوب می‌شود. گذشته از این، بند سیلیکونی نیز هنگام پوشیدن احساس خوبی به کاربر منتقل می‌کند و ضدحساسیت است. پنل بزرگ و IPS، محصول میدسان را از رقبا متمایز کرده و می‌توانید با شفافیت مناسب به خواندن نوتیفکیشن‌ها و متون بپردازید. تولیدکننده دوربین را فراموش نکرده و در قسمت بالایی این حسگر را به کار گرفته. با کمک این سنسور می‌توانید لحظات ناب را ثبت کنید و حتی بدون حضور موبایل‌تان چند سلفی از خود بگیرید. برای این‌که با کمبود حافظه مواجه نشوید، میدسان امکان ارتقا حافظه را فراهم کرده و قادر به افزایش حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت با میکرو اس‌دی هستید. GT08 همواره با گوشی شما در حال ارتباط است و سریعا از آخرین نوتیفیکیشن‌ها باخبر خواهید شد.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

وی سریز J05

ساعت هوشمند

وی سریز یکی از کمپانی‌های نام‌آشنا در صنعت اسمارت واچ‌های اقتصادی بازار به حساب می‌آید و تا حالا از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و جذابی پرده‌برداری کرده است. J05 نیز از این قاعده مستثنی نیست. استفاده هم‌زمان از پلاستیک و فلز در بدنه، هم ظاهری زیبا را برای ساعت هوشمند به ارمغان آورده و هم قیمت نهایی را تا حد زیادی کاهش داده است. خوش‌بختانه تولیدکننده J05 را در رنگ‌های متنوعی عرضه کرده و می‌توانید با توجه به سلیقه خود، مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید. صفحه‌نمایش ۱.۵ اینچی امکان خوانایی متون ریز را به شما می‌دهد و قادرید به راحتی با اسمارت واچ ارتباط برقرار کنید. پردازنده مدیاتک به شما این امکان را می‌بخشد تا اعمال مختلفی را با کمک J05 انجام دهید و کارهای‌تان را با سرعت مطلوبی به پایان برسانید. سنسورها نیز از یاد نرفته‌اند و با کمک آن‌ها قادر به بررسی کامل وضعیت سلامتی خود خواهید بود. از اعلان‌هایی مثل تماس‌ها، نوتیفیکیشن‌ اپلیکیشن‌ها و… باخبر خواهید شد و به عنوان مثال می‌توانید بدون روشن کردن موبایل از آخرین پیامک‌ها مطلع گردید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH