ارزان‌ترین اسمارت واچ دنیا با مشخصاتی فوق‌العاده، سال آینده عرضه خواهد شد!

smartwatch

به نظر می‌رسد که کمپانی ZTE قصد دارد در اوایل سال آینده، ساعت مچی هوشمند خود را معرفی نماید. این سازنده چینی در گفت و گو با وال استریت ژورنال، تایید کرده است که ساعت مچی هوشمند ZTE در اوایل بهار، فقط برای چین عرضه خواهد شد و به تدریج، وارد بازار آمریکا و اروپا می‌شود.

این اولین محصول هوشمند از کمپانی ZTE است که بازار فناوری‌های پوشیدنی هوشمند را هدف قرار می‌دهد. این ساعت مچی، ویژگی‌های نسبتا مشابه‌ای با اسمارت واچ سامسونگ خواهد داشت اگرچه قیمت ارزان‌تری دارد. به‌نظر می‌رسد آن‌چه که کمپانی ZTE را وادار کرده است تا ساعت مچی هوشمند ارزان قیمت‌ تولید کند، انتقادات بسیاری بود که به گلکسی Gear وارد شد. بسیاری مدعی هستند که ساعت مچی هوشمند سامسونگ برخلاف قیمت بسیار بالایی که دارد، فاقد ویژگی خاصی است.

کمپانی ZTE تا به‌حال موفقیت‌های بسیاری را از فروش تلفن‌های همراه ارزان قیمت و میان قیمتی نظیر ZTE Open به‌دست آورده است و حال به‌نظر می‌رسد که از همین رویکرد، برای بازار ساعت‌های مچی هوشمند خود استفاده خواهد کرد. نسخه اولیه‌ای که از ساعت مچی هوشمند این کمپانی ارائه خواهد شد در ابتدا، با محصولات ZTE سازگاری دارد و مدل‌های آینده‌ای که ممکن است در آینده روانه بازار شوند، با تمام محصولات هوشمند اندرویدی سازگار خواهند بود.

هم‌چنین شایعه شده است که کمپانی اپل برروی یک ساعت مچی هوشمند مشابه کار می‌کند. سازندگان دیگری نظیر گوگل، مایکروسافت، ال‌جی و کوالکام نیز درصد هستند تا هرچه سریع‌تر به بازار فناوری‌های هوشمند پوشیدنی، ملحق شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH