تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده از ال‌جی V40 ThinQ

ال‌جی اعلام کرده بود که از V40 ThinQ در تاریخ سوم اکتبر رونمایی خواهد کرد، اما در نهایت مقرر شد تا معرفی این هندست در دو مرحله صورت گیرد. به این صورت که حالا V40 ThinQ به صورت رسمی بر روی وب‌سایت شرکت قرار دارد، اما بسیاری از مشخصات آن هنوز نامعلوم است.

چیزی که ال‌جی مشخص کرده این است که محصول جدید کره‌ای‌ها نسبت به برادر بزرگ‌تر خود حاشیه‌های کمتری در صفحه نمایش خواهد داشت. همچنین صفحه نمایش 6.4 اینچی آن نیز نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر خواهد بود. قرمز کارمن نیز رنگ جدیدی خواهد بود که بر قامت این پرچم‌دار پوشانیده شده است. از تصاویر و تیزرها این گونه بر می‌آید که پنل پشتی V40 ThinQ نرم‌تر خواهد بود تا هنگام کار کردن با آن حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

شاید مهم‌ترین اطلاعاتی که در بخش اول رونمایی مشخص شده است، مربوط به وجود پنج دوربین در این دستگاه باشد. از این تعداد سه لنز در پشت گوشی قرار گرفته‌اند که یکی از لنزها برای تصاویر wide-angle، لنز دیگر مخصوص گرفتن تصاویر تله‌فوتو و سومین لنز به عنوان لنز اصلی با اپرچر 1.5 و super fast خواهد بود.

در هر صورت تنها یک هفته تا مراسم اصلی معرفی این گوشی باقی مانده است و مطمئنا در بخش دوم رونمایی، ال‌جی به تمامی سوالات پاسخ داده و ابهامات رفع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH